موافقت شورای عالی هماهنگی اقتصادی با ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دام و طیور-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

موافقت شورای عالی هماهنگی اقتصادی با ارائه تسهیلات به فعالان حوزه دام و طیور

شورای عالی هماهنگی اقتصادی، با ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه‌ نهاده‌های دامی و طیور موافقت کرد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۹ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 18
کد خبر: ۱۳۴۳۵۹

به گزارش راهبرد معاصر در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و با حضور سران قوا و دیگر اعضا تشکیل شد، ارائه تسهیلات برای تأمین مالی و سرمایه در گردش فعالان اقتصادی حوزه‌ نهاده‌های دامی و طیور به تصویب رسید.

بر مبنای این مصوبه، بانک کشاورزی منابع لازم برای سرمایه در گردش بخش تامین نهاده‌های کشاورزی را از طریق وصول طلب خود از دولت تأمین خواهد کرد.

در این جلسه همچنین با تصویب سران قوا مقرر شد، به منظور مدیریت بهتر وجوه دولت نزد بانک مرکزی و جلوگیری از افزایش پایه پولی، الزامات اجرایی این روش مدیریت بهینه مالی در اختیار دولت قرار گیرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار