اعتراض تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده بیانیه اسنپ پی در پی صدور رای شورای رقابت؛ از حق قانونی تجدیدنظرخواهی استفاده می‌کنیم سهمیه بنزین در کارت‌های بانکی؛ اجرای طرح نهایی از مرداد ۱۴۰۴ صدور مجوز افتتاح اولین شعبه بانک روسی در ایران هشدار آبفا درباره تداوم خشکسالی در تهران / کاهش ۴۵ درصدی بارندگی و افت منابع آبی سد ماملو واردات خودرو و تلفن همراه مشمول دریافت ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد روز‌های پنجشنبه شعب کشیک بانک‌ها دایر است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۱۴۰۴/۰۲/۲۳ پرداخت دیه ۵۹ جان باخته حادثه بندر رجایی جاده چالوس تا پایان اردیبهشت مسدود است تعرفه بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی خانواده‌های محروم در طرح توانمندسازی محرومان تمدید معافیت واردات طلا، نقره و پلاتین خام از مالیات تا آذر ۱۴۰۴ وزیر کار: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ درصد افزایش واریز می‌شود گوشت گرم از فهرست کالا‌های اساسی خارج شد

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود

همایش تبیین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 20
کد خبر: ۱۳۴۴۹۱

به گزارش راهبرد معاصر در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد. 

مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مجموعه در زمینه خدمات پس از فروش را که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم در بازدید از ایران‌خودرو و دستورهای ویژه وزیر صمت و نیازمندی‌های مشتریان طرح‌ریزی شده بود، تبیین و توقعات و انتظارات خود را به صورت شفاف برای مجموعه مطرح کرد.
معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این همایش ضمن تشریح اهداف شرکت گفت: حدود نیمی از هموطنان و خانواده‌های ایرانی به صورت مستقیم از محصولات و خدمات فروش و پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو استفاده می‌کنند و از این رو مسوولیت خطیری در قبال تک‌تک مشتریان به عهده ماست و برنامه سال جاری به نحوی تنظیم شده که امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عدد ۷۹۳ به عدد ۸۱۰ ، امتیاز رضایت از تامین قطعات از ۷۶۰ به ۸۰۰ و امتیاز رفتار با مشتری از ۸۴۳ به ۹۲۰ ارتقا پیدا کند. همچنین دستیابی به رکورد یک روز بدون شکایت از خدمات پس از فروش در سال جاری از دیگر اهداف مجموعه است. 
 ماشااله وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر در ۲۶۲ شهرستان کشور نمایندگی دارد و با پوشش ۸۷ درصدی در شهرهای کشور، برنامه توسعه کیفی و کمی نمایندگی‌ها را در نیز در دستور کار خود دارد. از سوی دیگر از آن‌جا که نمایندگی‌ها، به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو همواره در کنار ما هستند، بهبود وضعیت کسب و کار و وضعیت اقتصادی و درآمدی آن‌ها نیز از دیگر اهداف ما تعریف شده است. چرا که در نهایت نمایندگی‌های مجاز، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارند.

در این همایش، پس از ابلاغ اهداف شش‌گانه کیفی توسط معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش، تمامی حاضران متعهد شدند در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش بکوشند. 

ارسال نظر