پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۴ بیانیه ایران‌خودرو درباره اجرای برنامه داوطلبانه ارتقای سیستم گرمایشی در محصولات خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا ثبت نام پیش فروش سایپا آغار شد/ آشنایی با قیمت و موعد تحویل شرایط فروش سایپا آبان ۱۴۰۴ قیمت روز گوشت قرمز در ۱۴ آبان ۱۴۰۴ قیمت طلا، سکه و دلار امروز چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ قائم‌پناه: دولت برای هر لیتر بنزین ۳۶ هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند پیش بینی قیمت طلا و سکه چهار‌شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۴ توضیح رئیس سازمان اداری و استخدامی درباره اعتراضات به آزمون بانک مرکزی سایت ثبت‌نام حراج سکه/ راهنمای کامل شرکت در حراج سکه ۱۴ آبان آغاز فروش اقساطی کرمان موتور در آبان ۱۴۰۴/ شرایط ویژه برای خریداران KMC X5 و SR3 قیمت گوشت قرمز امروز ۱۳ آبان ۱۴۰۴ + جدول نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو امروز سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۴ افزایش نرخ بلیت هواپیما با تغییر نرخ ارز/ ۷۰ درصد هزینه پرواز‌ها دلاری است! تاریخ ۲ نوبت بعدی حراج سکه طلا اعلام شد

«طرح تحول کیفیت» در شبکه خدمات پس از فروش ایران خودرو اجرایی می‌شود

همایش تبیین اهداف و برنامه‌های ارتقای رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش در راستای «طرح تحول کیفیت» برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 May 20
کد خبر: ۱۳۴۴۹۱

به گزارش راهبرد معاصر در این همایش، بابک سلاجقه مدیر عامل ایساکو برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در حوزه خدمات پس از فروش شرکت را به معاونان، مدیران ستاد و دفاتر منطقه‌ای و کارشناسان حوزه خدمات پس از فروش ابلاغ کرد. 

مدیر عامل ایساکو اهداف پیش روی مجموعه در زمینه خدمات پس از فروش را که بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری، فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری محترم در بازدید از ایران‌خودرو و دستورهای ویژه وزیر صمت و نیازمندی‌های مشتریان طرح‌ریزی شده بود، تبیین و توقعات و انتظارات خود را به صورت شفاف برای مجموعه مطرح کرد.
معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این همایش ضمن تشریح اهداف شرکت گفت: حدود نیمی از هموطنان و خانواده‌های ایرانی به صورت مستقیم از محصولات و خدمات فروش و پس از فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو استفاده می‌کنند و از این رو مسوولیت خطیری در قبال تک‌تک مشتریان به عهده ماست و برنامه سال جاری به نحوی تنظیم شده که امتیاز شاخص رضایت مشتریان از عدد ۷۹۳ به عدد ۸۱۰ ، امتیاز رضایت از تامین قطعات از ۷۶۰ به ۸۰۰ و امتیاز رفتار با مشتری از ۸۴۳ به ۹۲۰ ارتقا پیدا کند. همچنین دستیابی به رکورد یک روز بدون شکایت از خدمات پس از فروش در سال جاری از دیگر اهداف مجموعه است. 
 ماشااله وردینی ادامه داد: شرکت ایساکو در حال حاضر در ۲۶۲ شهرستان کشور نمایندگی دارد و با پوشش ۸۷ درصدی در شهرهای کشور، برنامه توسعه کیفی و کمی نمایندگی‌ها را در نیز در دستور کار خود دارد. از سوی دیگر از آن‌جا که نمایندگی‌ها، به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی گروه صنعتی ایران‌خودرو همواره در کنار ما هستند، بهبود وضعیت کسب و کار و وضعیت اقتصادی و درآمدی آن‌ها نیز از دیگر اهداف ما تعریف شده است. چرا که در نهایت نمایندگی‌های مجاز، نقش تعیین کننده‌ای در افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش دارند.

در این همایش، پس از ابلاغ اهداف شش‌گانه کیفی توسط معاونت کیفیت گروه صنعتی ایران‌خودرو به شبکه خدمات پس از فروش، تمامی حاضران متعهد شدند در سال ۱۴۰۱، بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف گروه صنعتی ایران‌خودرو و ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش بکوشند. 

کلمات کلیدی: ایساکو
ارسال نظر
آخرین اخبار