دستور دادستان تهران برای مراقبت ویژه از نوزاد رها شده در نازی آباد-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

دستور دادستان تهران برای مراقبت ویژه از نوزاد رها شده در نازی آباد

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی برنظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رها شده در محله نازی آباد تهران، خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 30
کد خبر: ۱۳۶۰۷۵

به گزارش راهبردمعاصر، نجف جابری بیان کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، جهت بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

وی افزود: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، کلیه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت وایدز و.. از نوزاد اخذ و پاسخ منفی بوده است و صرفا به لحاظ رها شدن در سطل زباله، لوب چپ ریه وپای راست نوزاد دچار عفونت وآسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا تمام تمرکزشان بر روی درمان نوزاد باشد و در صورت کمبود امکانات و نیاز، نوزاد مذکور به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

وی با اشاره به این که دستورات لازم به مرجع انتطامی جهت مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، گفت: تحقیقات لازم در این خصوص در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است. /فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار