وزیر آموزش و پرورش: احکام استخدام ۲۰ هزار نیروی حق التدریسی و شرکتی صادر شد-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

وزیر آموزش و پرورش: احکام استخدام ۲۰ هزار نیروی حق التدریسی و شرکتی صادر شد

وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: احکام ۲۰ هزار نیروی حق‌التدریسی و شرکتی وزارت آموزش و پرورش صادر شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 01
کد خبر: ۱۳۶۳۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبردمعاصر، یوسف نوری در نشست با فرهنگیان گلستان در کانون طا‌های گرگان اظهار داشت: دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط ۲۰ هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، اما اکنون ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ۸۵۰ هزار نفر اختصاص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام اختلاف نظر دارد افزود: هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رابطه‌های مختلف استخدامی مشغول به کار هستند که یکی از آن‌ها مهر آفرین با جمعیت ۶۱ هزار نفری است و تیر ماه بعد از برگزاری آزمون کد کارمندی برای آن‌ها صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی مجوز‌هایی برای استخدام در آموزش و پرورش گرفته شده است، خاطر نشان کرد: ۳۲ هزار نیروی آموزشی خرید خدمات و نهضتی در حال حاضر مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۲۰ هزار نفر حکم شروع کار آن‌ها صادر و مابقی در سال تحصیلی آینده، محل خدمتشان تعیین و حکم شروع فعالیت آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: در برنامه راهبردی سند تحول آموزش و پرورش تاکنون هر فردی از سهم و ظن خود یار شد و کار کرد، اما الان کار‌های اصولی آغاز شده که قرارگاه یکی از آن اقدامات قابل اشاره است. /تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
0
0
سلام پس نیروی پیش دبستانی چی
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار