جلسه غیر علنی مجلس درباره قیمت خودرو-راهبرد معاصر

جلسه غیر علنی مجلس درباره قیمت خودرو

جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره بررسی وضعیت بازار خودرو آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 16
کد خبر: ۱۳۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، نمایندگان امروز (یکشنبه 26 خرداد) پیش از آغاز جلسه علنی، جلسه غیر علنی دارند که هم‌اکنون در حال برگزاری است.

 

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت میهمان جلسه غیر علنی نمایندگان است.

 

قرار است نمایندگان در این جلسه با حضور وزیر «صمت» وضعیت بازار خودرو، دلایل افزایش بی‌رویه قیمت خودرو، راهکار‌های کاهش قیمت خودرو و را بررسی کنند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی نوروزی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
0
0
نزدیک به یک سال از موعد تحویل ماشین ما میگذرد و هنوز از تحویل ان خبری نیست ظاهرا وزارت صمت نابخردانه با صدور بخشنامه ظالمانه و غیره قانونی مانع تحویل ماشینهای مردم شده و ایران خودرو هم از این اشفته بازار و فرصت فراهم شده نهایت استفاده را برده و خودروهای تولیدی با پول مردم را در بازار آزاد وبا قیمت گزاف به خود این مردم فلک زده فروخته است.
سوالی که از اقایان دارم این است مگر فراموشتان شده روزهایی که با انواع و اقسام کمپین های تحریم و نخریدن ماشینهای ایرانی مواجه بودید و معضل فروش داشتید..!؟و با توسل به وامهای بانکی و ادارات دولتی سعی در بفروش رساندن ماشینهای خود داتشتید.!؟ بنده در همان زمان و با هدف حمایت از تولید داخل که بشدت بر ان تاکید میشد اقدام به ثبت نام چند ماشین و سرمایه گذاری در ایران خودرو کردم در خالی که به کمترین سود (در حد سپرده بانکی) راضی بوده، هیچ دستور یا قانونی ثبت نام بیش از یک دستگاه را غیره مجاز نمیدانست حال به چه دلیل ما را از حق قانونی خود منع میکنید..!؟ مگر نه این است که قانون عطف به ما سبق نمیشود!؟ اگر راست میگویید چرا در زمانی که بازار فروش داخلی ماشین در رکود بود چنین محدودیتی برای سرمایه گذاران ایجاد نکردید.!؟ بفرض شما، ما دلال، و شما انسانهای صادق!! و در پی ارامش و تعدیل بازار،آیا با روانه کردن ماشین به بازار و تحویل بموقع ماشینهای مردم بازار ثبات می یابد یا با احنکار و گرانفروشی.!؟ یادتان باشد زمانی که ما اندک سرمایه مان را در اختیار تولید قرار میدادیم شماها نجیب زادگان پول خود و چه بسا پول همین مردم را وارد بازار سکه و طلا و ارز و ملک کردید و چندین برابر سود بردید و مملکت را در شوک اقتصادی فرو بردید بدون کوچکترین محدودیت و ممنوعیتی. ولی یکی مثل من که اندک سرمایه خود را فدای تولید داخل کرد باید بهمین جرم انقدر بسوزد تا نابود شود... فلیتذکرو یا اولوالالباب
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار