پیوستن مهاجم ۱۸ ساله به استقلال/پدیده جوان فوتبال اهواز کیست؟ مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال زنان پرسپولیس شد پایان روز نخست بسکتبال کاپ آسیا با برد چین تایپه + نتایج رقابت‌ها بیش از ۲.۶ میلیون نفر در سامانه سماح ثبت نام کردند وزیر راه: کاهش تراز آب خزر معیشت ساحل‌نشینان و کشتیرانی را تهدید می‌کند سردار رادان: دشمن دنبال براندازی بود، اما در تحقق هدفش ناکام ماند طرح جدید فرانسه و انگلیس برای مقابله با هجوم مهاجران شیخ نعیم قاسم: اگر سلاحمان را تحویل دهیم، تجاوز متوقف نخواهد شد تصادف مرگبار در محور دهلران با ۳ فوتی و ۵ مجروح نواف سلام: ارتش به تدوین طرحی برای انحصار سلاح مکلف شده است سرکنسول ایران در هرات: راه برای ورود قانونی اتباع افغانستان بسته نیست سخنگوی سپاه: معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی به‌نفع ایران تغییر کرده‌اند استقلال دست روی لژیونر معروف گذاشت اسپانیا: الحاق غزه و کرانه باختری را هرگز به‌رسمیت نمی‌شناسیم قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال انجام شد + جزئیات نتایج تغذیه‌ای که احتمال ابتلا به بیماری‌ها را در سالمندی کاهش می‌دهد

انتقاد شدید منادی از مغایرت آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان/ نامه به معاون اول رئیس جمهور

کمیسیون آموزش مجلس از مغایرت پیش‌نویس آیین‌ نامه اجرایی رتبه‌ بندی معلمان با قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 07
کد خبر: ۱۳۷۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس جمهور
سلام علیکم
احتراماً همانگونه که مستحضرید آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان مراحل نهایی تصویب خود را طی می‌نماید. طبق اخبار واصله پیش نویس آیین نامه مزبور که قرار است در هیات وزیران مطرح شود در موارد متعددی با قانون مصوب مجلس مغایر است. همچنین طبق ماده (9) قانون نظام رتبه بندی معلمان، بایستی دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تهیه آیین نامه نظارت می نمودند که متاسفانه فقط در یک جلسه ی تهیه پیش نویس در دولت حضور داشتند و جلسات بعدی بدون حضور ایشان برگزار شده است.
بنابراین با عنایت به اینکه پیش نویس آیین نامه مزبور دچار تغییرات اساسی گردیده که خلاف مواد مختلف قانون می باشد و بدون حضور نمایندگان ناظر مجلس تهیه شده است، خواهشمنداست دستور فرمایید مرّ قانون در تهیه و تصویب آیین نامه مزبور رعایت گردد و از سپردن سرنوشت معلمین کشور به آزمون های کذایی و کانون های ارزیابی که کار را غیر علمی و بسیار کند خواهد نمود، خودداری شود.
دکتر علیرضا منادی سفیدان/کانال فرهنگیان آگاه 

مطالب مرتبط
ارسال نظر