عربستان به دنبال شکار ستاره ایرانی / طارمی از اینتر جدا می‌شود؟ زمان واریز کامل کسورات اردیبهشت بازنشستگان کشوری اعلام شد آمریکا پایگاه‌های نظامی خود را در سوریه به یک پایگاه کاهش خواهد داد بازگشت دوومیدانی‌کاران به ایران در غیاب حاشیه‌سازان بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر آتش‌سوزی انبار لوازم یدکی خودرو در جاده قدیم کرج آینده مبهم گندوز در پرسپولیس/ احتمال جدایی بیشتر است اینفوگرافیک/ حداقل حقوق برای حذف یارانه چقدر است؟ طوفان سهمگین در سیستان و بلوچستان ۱۵۴۴ نفر را راهی بیمارستان کرد «سیدورف» با استقبال رسمی مدیران استقلال وارد تهران شد + عکس «جان‌پیرو گاسپرینی» سرمربی جدید رم شد گروگانگیری خونین در لنگرود / مردی که می‌خواست همسرش را در خانه آتش بزند در تیراندازی متقابل با ماموران کشته شد تصاویر/ روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد تصاویر / صفحه اول روزنامه‌های دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۴ وقوع زمین لرزه ۴.۱ در سمنان

انتقاد شدید منادی از مغایرت آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان/ نامه به معاون اول رئیس جمهور

کمیسیون آموزش مجلس از مغایرت پیش‌نویس آیین‌ نامه اجرایی رتبه‌ بندی معلمان با قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 07
کد خبر: ۱۳۷۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس جمهور
سلام علیکم
احتراماً همانگونه که مستحضرید آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان مراحل نهایی تصویب خود را طی می‌نماید. طبق اخبار واصله پیش نویس آیین نامه مزبور که قرار است در هیات وزیران مطرح شود در موارد متعددی با قانون مصوب مجلس مغایر است. همچنین طبق ماده (9) قانون نظام رتبه بندی معلمان، بایستی دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تهیه آیین نامه نظارت می نمودند که متاسفانه فقط در یک جلسه ی تهیه پیش نویس در دولت حضور داشتند و جلسات بعدی بدون حضور ایشان برگزار شده است.
بنابراین با عنایت به اینکه پیش نویس آیین نامه مزبور دچار تغییرات اساسی گردیده که خلاف مواد مختلف قانون می باشد و بدون حضور نمایندگان ناظر مجلس تهیه شده است، خواهشمنداست دستور فرمایید مرّ قانون در تهیه و تصویب آیین نامه مزبور رعایت گردد و از سپردن سرنوشت معلمین کشور به آزمون های کذایی و کانون های ارزیابی که کار را غیر علمی و بسیار کند خواهد نمود، خودداری شود.
دکتر علیرضا منادی سفیدان/کانال فرهنگیان آگاه 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار