رضا شاهرودی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس شد پیکر کوهنوردان در بانه به خاک سپرده شد چه کسانی نباید تخم مرغ بخورند؟ عکس / تفاوت زبان بدن ونس و روبیو کشف ۲ جسد و یک زخمی از کوهنوردان مفقودی بانه آخرین نتایج لیگ برتر در پایان هفته بیست‌و‌یکم / فولاد از کورس قهرمانی جاماند + جدول نتایج دیدار‌های پایانی هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ پیروزی ذوب‌آهن، نساجی، خیبر و گل‌گهر رونالدو و پرسپولیس دلیل درخواست النصر برای بازی در زمین بی‌طرف هادی چوپان به وعده خودش عمل کرد / ثبت رکورد سنگین‌ترین وزنه + ویدیو شکایت ۵ بندی استقلال از داور دربی فیلم/ بوسه ادب امیر موسوی به چادر مادر شهید دوران در حاشیه تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب شهید کسایی اعلام رده‌بندی باشگاهی فوتبال آسیا؛ ایران در رده پنجم + جدول دم کردن چای می‌تواند فلزات سنگین را از آب فیلتر کند ماجرای تیراندازی به خانواده ایرانشهری و جان باختن کودک خردسال نتایج مهم‌ترین بازی‌های فوتبال

انتقاد شدید منادی از مغایرت آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان/ نامه به معاون اول رئیس جمهور

کمیسیون آموزش مجلس از مغایرت پیش‌نویس آیین‌ نامه اجرایی رتبه‌ بندی معلمان با قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 07
کد خبر: ۱۳۷۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس جمهور
سلام علیکم
احتراماً همانگونه که مستحضرید آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان مراحل نهایی تصویب خود را طی می‌نماید. طبق اخبار واصله پیش نویس آیین نامه مزبور که قرار است در هیات وزیران مطرح شود در موارد متعددی با قانون مصوب مجلس مغایر است. همچنین طبق ماده (9) قانون نظام رتبه بندی معلمان، بایستی دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تهیه آیین نامه نظارت می نمودند که متاسفانه فقط در یک جلسه ی تهیه پیش نویس در دولت حضور داشتند و جلسات بعدی بدون حضور ایشان برگزار شده است.
بنابراین با عنایت به اینکه پیش نویس آیین نامه مزبور دچار تغییرات اساسی گردیده که خلاف مواد مختلف قانون می باشد و بدون حضور نمایندگان ناظر مجلس تهیه شده است، خواهشمنداست دستور فرمایید مرّ قانون در تهیه و تصویب آیین نامه مزبور رعایت گردد و از سپردن سرنوشت معلمین کشور به آزمون های کذایی و کانون های ارزیابی که کار را غیر علمی و بسیار کند خواهد نمود، خودداری شود.
دکتر علیرضا منادی سفیدان/کانال فرهنگیان آگاه 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده