معاون وزیر امور خارجه: در مذاکرات هسته‌ای، ایران فقط اقدامات اطمینان‌ساز می‌پذیرد سیاری: خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند هلندی نامدار در کادر استقلال این خوراکی مقوی کلسترول را کنترل می‌کند دورتموند، لورکوزن را چپ و راست کرد! آتش‌سوزی در مغازه تعویض روغنی اندرزگو/ آتش به نمای ساختمان مجاور هم سرایت کرد حقوق جدید دانشگاه آزاد اعلام شد/ میانگین دریافتی کارکنان به ۳۱ میلیون تومان می‌رسد ویدیو/ نخستین اخبار دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا آخرین وضعیت پرداخت کالابرگ الکترونیکی/ اعتبار دهک‌های مختلف چقدر است؟ چگونه آب گشنیز به رشد مو و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند؟ اسطوره میلان و هلند با پیشنهاد استقلالی‌ها موافقت کرد جزئیات جدید از حادثه سقوط ۷ نفر به چاه در کوهدشت + اسامی سفر مهم عراقچی به ریاض/ پیام ایران به عربستان در آستانه مذاکرات هسته‌ای تنش دیپلماتیک ایران و سوئد/ عراقچی خواستار اقدام عملی علیه متعرضان شد سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات یکشنبه عمان حضور ندارد

انتقاد شدید منادی از مغایرت آیین نامه با قانون رتبه بندی معلمان/ نامه به معاون اول رئیس جمهور

کمیسیون آموزش مجلس از مغایرت پیش‌نویس آیین‌ نامه اجرایی رتبه‌ بندی معلمان با قانون مصوب مجلس انتقاد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 07
کد خبر: ۱۳۷۲۳۸

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خطاب به معاون اول رئیس جمهور به شرح ذیل است:
جناب آقای دکتر مخبر
معاون اول محترم رئیس جمهور
سلام علیکم
احتراماً همانگونه که مستحضرید آیین نامه اجرایی قانون نظام رتبه بندی معلمان مراحل نهایی تصویب خود را طی می‌نماید. طبق اخبار واصله پیش نویس آیین نامه مزبور که قرار است در هیات وزیران مطرح شود در موارد متعددی با قانون مصوب مجلس مغایر است. همچنین طبق ماده (9) قانون نظام رتبه بندی معلمان، بایستی دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تهیه آیین نامه نظارت می نمودند که متاسفانه فقط در یک جلسه ی تهیه پیش نویس در دولت حضور داشتند و جلسات بعدی بدون حضور ایشان برگزار شده است.
بنابراین با عنایت به اینکه پیش نویس آیین نامه مزبور دچار تغییرات اساسی گردیده که خلاف مواد مختلف قانون می باشد و بدون حضور نمایندگان ناظر مجلس تهیه شده است، خواهشمنداست دستور فرمایید مرّ قانون در تهیه و تصویب آیین نامه مزبور رعایت گردد و از سپردن سرنوشت معلمین کشور به آزمون های کذایی و کانون های ارزیابی که کار را غیر علمی و بسیار کند خواهد نمود، خودداری شود.
دکتر علیرضا منادی سفیدان/کانال فرهنگیان آگاه 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار