سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

فعال شدن گزینه محل تایید مدارک رتبه بندی در سامانه ltms

در آخرین اخبار رتبه بندی معلمان گزینه محل تایید مدارک رتبه بندی در سامانه ltms فعال شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 08
کد خبر: ۱۳۷۳۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، در آخرین اخبار رتبه بندی معلمان گزینه محل تایید مدارک رتبه بندی در سامانه ltms فعال شد.

مستندات رتبه بندی در مدرسه‌ای که بیشترین ساعت موظف را دارید، بررسی خواهد گردید.

فعال شدن گزینه محل تایید مدارک رتبه بندی در سامانه ltms

 

آیین‌ نامه نظام رتبه‌بندی معلمان

 

.هیأت وزیران در جلسه --/--/-- به پیشنهاد شماره ۹۴۳۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۳ وزارت آموزش و پرورش، که با همکاری سازمان برنامه بودجه کشور و سازمان اداری استخدامی کشور و دو نفر از اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر تهیه شده است، به استناد ماده ۹ قانون نظام رتبه­بندی معلمان مصوب ۱۴۰۰/۱۲/۱۵ مجلس شورای اسلامی، در راستای تحقق اهداف و راهکار‌های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آیین­نامه اجرایی قانون یاد شده را به شرح زیر تصویب نمود:

ماده ۱- تعاریف و اختصارات
در این آیین‌نامه تعاریف مندرج در ماده دو قانون نظام رتبه‌بندی معلمان ملاک عمل بوده و به جهت رعایت اختصار به وزارت آموزش و پرورش «وزارت» و به نظام رتبه‌بندی معلمان «رتبه‌بندی» و به قانون نظام رتبه‌بندی معلمان «قانون» اطلاق می‌شود.

ماده ۲ – دایره مشمولان
افرادی که صرفاً رسالت خطیر تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی بر عهده دارند؛ مانند آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امورتربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، نیرو‌های توان‌بخشی مدارس استثنایی، مدیر و معاون واحد آموزشی و تربیتی
تبصره ۱: افراد موضوع لایحه قانونی راجع به استفاده کارکنان کادر اداری وزارت آموزش و پرورش که برای خدمت معلمی استخدام شده‌اند از طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور و احتساب سوابق تجربی آنان مصوب ۱۷/۹/۵۸ شورای انقلاب جمهوری اسلامی ایران با اصلاحات بعدی، نیز مشمول این قانون می‌شوند.
تبصره ۲: آن دسته از نیرو‌های اداری شاغل در پست‌های کارشناسی و بالاتر که بر اساس ضوابط و شرایط مربوط در یکی از عناوین موضوع طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان اشتغال یابند، از زمان تغییر سمت و شروع به خدمت معلمی مشمول نظام رتبه‌بندی می‌شوند. در صورت بازگشت مجدد به کار در سمت‌های اداری حسب شرایط ذیربط از رتبه بندی برخوردار نمی‌شوند.

ماده ۳: معلمان بر اساس شایستگی‌های عمومی، تخصصی، حرفه‌ای و تجربه، خود با رعایت ضوابط مندرج در قانون و این آیین‌نامه در یکی از رتبه‌های پنج‌گانه به ترتیب آموزش‌یارمعلم، مربی‌معلم، استادیارمعلم، دانشیار معلم و استادمعلم قرار می‌گیرند.

ماده ۴: فرایند رتبه‌بندی
فرایند رتبه‌بندی برای مشمولین بر مبنای امتیازات مکتسبه ناشی از معیار‌های ذیل و با رعایت ترتیب اولویت انجام می‌شود./کانال فرهنگیان

مطالب مرتبط
ارسال نظر