درخواست فرهنگیان درباره اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر
انتقاد پلیس از خاموشی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی: قرار بود برق چراغ‌های ۳۰ تقاطع قطع نشود، اما خبری نشد وضعیت آب و هوا، امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ / آغاز بارش‌ها از دوشنبه با ورود سامانه جدید تاریخ برگزاری کنکور مشخص شد: نوبت اول؛ ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت، نوبت دوم؛ ۵ و ۶ تیر وزیر علوم: در این چند سال اخیر، ۲۵ درصد از اساتید مهاجرت کرده‌اند؛ این عدد نگران کننده‌ای است کشف محموله‌های بزرگ موادمخدر صنعتی در مرز‌های ایران و افغانستان پرونده سهمیه‌های کنکور در مسیر اصلاح/ اختصاص سهمیه به مدارس دولتی و دهک‌های پایین پلیس راه: آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد | جاده چالوس همچنان بسته است هواشناسی: وزش باد شدید، کیفیت هوای تهران را بهبود می‌بخشد متلاشی شدن باند ۶ نفره گروگان‌گیر / رهایی گروگان اتفاق هولناک در بیمارستان؛ به جای پای راست، پای چپ را قطع کردند سرپرست پلیس راه مازندران: مسدودیت کندوان تا روز شنبه ادامه دارد انجام ۱۵۰۰ عمل جراحی برای مجروحان حادثه انفجار پیجرهای لبنان در ایران صدور کیفرخواست برای مدیر عامل معدن زمستان یورت تداوم بارش در ارتفاعات کشور آدرس سامانه ثبت معاملات اموال غیرمنقول

درخواست فرهنگیان درباره اجرای رتبه بندی معلمان

با تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان در هیات دولت فرهنگیان خواهان عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستندات برای مشخص شدن رتبه‌ها هستند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 11
کد خبر: ۱۳۷۷۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، نظام رتبه بندی معلمان لایحه‌ای بود که با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد. هر قانونی مشتمل بر مواد و تبصره‌هایی است که مطابق آن موارد باید اجرا شود.

اگر قرار بود که رتبه بندی مطابق رتبه‌های قبلی اجرا شود، دیگر نیازی به بحث کردن از امتیازات و شایستگی‌ها و آیتم‌های تاثیر گذار که حداقل امتیاز هر مورد را مشخص می‌کند، در قانون رتبه بندی نبود و ضمن اشاره به حفظ رتبه‌های قبلی، فقط از میزان افزایش صحبت میشد.

ضمن اینکه رتبه بندی اداری برای بسیاری از ادارات اجرا می‌شود، ولی نظام رتبه بندی مختص معلمان است.

هیات دولت نتوانست آزمون را به آیین نامه رتبه بندی اضافه کند، چون برخلاف قانون بود و مجلس از این بابت به دولت هشدار داد؛ بنابراین بحث کردن از اینکه رتبه بندی بر اساس رتبه‌های قبلی (رتبه‌های اداری) باشد، ناشی از عدم تسلط به قانون بوده و کاری عبث و بیهوده است.

اما خواسته فرهنگیان، عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستنداتی است که همکاران ارائه می‌دهند و این مورد مطابق اظهار نظر‌های مسوولان وزارت آموزش و پرورش که در زمان ارائه آیین نامه به دولت وعده داده بودند، باید در زمان اجرا مد نظر قرار گیرد. /کانال فرهنگیان آگاه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
آخرین اخبار