درخواست فرهنگیان درباره اجرای رتبه بندی معلمان-راهبرد معاصر
آزار پرنده در حال انقراض در سواحل جنوبی توسط چند ماهیگیر + ویدئو توضیحات شرکت ثامن در خصوص آلوده بودن محلول دیالیز صفاقی جذب ۳۰ هزار نفر به آموزش و پرورش با آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان شیوه برگزاری کنکور ۱۴۰۴ تغییر می‌کند؟ ورود ۱۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ساخت ۳۹ خط جدید مترو پایتخت پلیس: دستگیری سارقان ۱۰میلیاردی طلافروشی در تهران ماهواره چمران جدیدترین تست‌های خود را با موفقیت به انجام رساند ایلان ماسک: نورالینک برای از بین بردن درد گردن و کمر باید تراشه مغزی بسازد صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای شمال | سیلاب در راه است معاون وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش ملک جناح خاصی نیست/ از ظرفیت اساتید استفاده شود خبر خوش برای معلمان | کد ۱۹ استخدام ۶ هزار نفر برای وزارت آموزش و پرورش تایید شد جزئیات مسمومیت چند دانش‌آموز در شهرری | ماجرا چه بود؟ واکنش سازمان غذا و دارو به ماجرای محلول‌های دیالیزی آلوده دستگیری تبعه افغان مسلح در یافت آباد به اتهام قدرت نمایی خبر خوش برای معلمان جدید و فرهنگیان فاقد رتبه و جاماندگان رتبه بندی+ جزئیات

درخواست فرهنگیان درباره اجرای رتبه بندی معلمان

با تصویب آیین نامه رتبه بندی معلمان در هیات دولت فرهنگیان خواهان عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستندات برای مشخص شدن رتبه‌ها هستند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 11
کد خبر: ۱۳۷۷۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، نظام رتبه بندی معلمان لایحه‌ای بود که با تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان به قانون تبدیل شد. هر قانونی مشتمل بر مواد و تبصره‌هایی است که مطابق آن موارد باید اجرا شود.

اگر قرار بود که رتبه بندی مطابق رتبه‌های قبلی اجرا شود، دیگر نیازی به بحث کردن از امتیازات و شایستگی‌ها و آیتم‌های تاثیر گذار که حداقل امتیاز هر مورد را مشخص می‌کند، در قانون رتبه بندی نبود و ضمن اشاره به حفظ رتبه‌های قبلی، فقط از میزان افزایش صحبت میشد.

ضمن اینکه رتبه بندی اداری برای بسیاری از ادارات اجرا می‌شود، ولی نظام رتبه بندی مختص معلمان است.

هیات دولت نتوانست آزمون را به آیین نامه رتبه بندی اضافه کند، چون برخلاف قانون بود و مجلس از این بابت به دولت هشدار داد؛ بنابراین بحث کردن از اینکه رتبه بندی بر اساس رتبه‌های قبلی (رتبه‌های اداری) باشد، ناشی از عدم تسلط به قانون بوده و کاری عبث و بیهوده است.

اما خواسته فرهنگیان، عدم سخت گیری هیات‌های ممیزه در پذیرش و قبول مستنداتی است که همکاران ارائه می‌دهند و این مورد مطابق اظهار نظر‌های مسوولان وزارت آموزش و پرورش که در زمان ارائه آیین نامه به دولت وعده داده بودند، باید در زمان اجرا مد نظر قرار گیرد. /کانال فرهنگیان آگاه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده