هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

آصفری: افزایش حقوق ۱۰ درصدی برخی از بازنشستگان قابل قبول نیست

آصفری: افزایش حقوق ۱۰ درصدی برخی از بازنشستگان قابل قبول نیست نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت انتظار می‌رود که اگر می‌خواهد افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند، باید مصوبه کامل شورای عالی کار و تامین اجتماعی را عملیاتی کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 09
کد خبر: ۱۳۷۵۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت انتظار می‌رود که اگر می‌خواهد افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند، باید مصوبه کامل شورای عالی کار و تامین اجتماعی را عملیاتی کند.

محمدحسن آصفری، در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان اظهار کرد: افزایش ۵۷ درصدی حقوق بازنشستگان اگر به صورت دقیق اجرایی و عملیاتی شود مؤثر خواهد بود، اما طرحی که اکنون دولت اجرا کرده نه مورد قبول بازنشستگان و نه شورای عالی کار و تأمین اجتماعی است.  متأسفانه دولت بخشی از این مصوبه را اجرایی کرده و بخش دیگر اجرایی نشده است.

وی با بیان اینکه افزایش حقوق حق قانونی بازنشستگان است، ادامه داد: از دولت انتظار است که اگر می‌خواهد افزایش حقوق بازنشستگان را اجرایی کند باید مصوبه کامل شورای عالی کار و تأمین اجتماعی را عملیاتی کند.

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر یک بازنشسته باید حداقل ۸۰ درصد از حقوق فردی که مشغول کار است را دریافت کند؛ از این‌رو چگونه فردی که اکنون سر کار است و حدود ۳۰ میلیون تومان دریافت می‌کند حدود هشت میلیون تومان افزایش حقوق داشته باشد، اما فرد بازنشسته که حداکثر ۱۰ میلیون تومان دریافت می‌کند تنها یک میلیون به حقوقش اضافه شود؟

وی خاطرنشان کرد: این موضوعات باعث می‌شود فردی که اکنون سر کار است اعتمادی به صندوق‌ها نداشته باشد و واریزی‌ها را کاهش دهد، زیرا دولت آن گونه که باید خدماتی به صندوق‌های بازنشستگی اختصاص نمی‌دهد.

آصفری افزود: اعتراضی که اکنون بازنشستگان دارند به دلیل شرایط تورم و گرانی حاکم بر جامعه و همچنین اجرایی و عملیاتی نشدن دقیق مصوبات است؛ دولت باید جلوی ابلاغ احکام برای بازنشستگان را بگیرد تا این قانون به صورت دقیق اصلاح، ابلاغ و اجرایی شود.


به گفته وی، افزایش حقوق ۱۰ درصدی برخی از بازنشستگان قابل قبول نیست، زیرا این دسته از بازنشستگان نمی‌توانند با این بازار تورمی حاکم بر جامعه مشکلات را برطرف کنند./کانال بازنشستگان

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار