خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

برق سه وزارتخانه پرمصرف در تهران قطع شد

برق سه وزارتخانه پرمصرف در تهران قطع شد در راستای برخورد با ادارات پرمصرف شهر تهران، امروز یکشنبه 22 خردادماه، برق 15 اداره پرمصرف پایتخت شامل سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی قطع شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 12
کد خبر: ۱۳۸۰۴۰

به گزارش راهبرد معاصر به دنبال هشدارهای داده شده مبنی بر لزوم خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی ادارات از ساعت 13 که پیش از این اطلاع‌رسانی شد، با گذشت 24 ساعت از اعلام موضوع، برق 15 دستگاه اجرایی که توجهی به هشدارهای ارائه شده نکرده بودند، قطع شد.

 

کامبیز ناظریان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه اولویت اصلی وزارت نیرو در سال جاری، تامین برق بخش خانگی است، گفت: پیش از این به صورت مکرر به ادارات پرمصرف کلانشهر تهران هشدار داده شده است که با کاهش حداقل 30 درصدی مصرف برق در ساعات اداری، کاهش حداقل 60 درصدی مصرف در ساعات غیر اداری و خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت 13، در کاهش بار شبکه توزیع برق و تامین برق مشترکان خانگی همکاری کنند و در غیر این صورت با قطع برق مواجه خواهند شد.

 

ناظریان یادآور شد: قطع برق ادارات پرمصرف از هفته گذشته آغاز شده و با افزایش دما، برخورد با پرمصرف‌های بخش اداری، شدیدتر خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا، مطابق مصوبه هیئت دولت، امروز با کنترل داده‌های حاصل از کنتورهای هوشمند، برق 15 اداره پرمصرف در شهر تهران قطع شد.

 

ناظریان افزود: امروز، سه وزارتخانه و چندین سازمان ملی و استانی نیز مشمول قطع برق شدند تا مردم مطمئن باشند در مسیر تامین آسایش و رفاه هموطنان، هیچگونه مدارایی با پرمصرف‌ها نخواهد شد و هر سازمانی که به مصوبه ابلاغی هیئت وزیران بی‌اعتنا باشد با قطع برق مواجه خواهد شد.

 

وی تاکید کرد: اسامی این ادارات به هیئت وزیران و استانداری تهران نیز اعلام خواهد شد.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار