اسرائیل آخر هفته خونینی را پشت سر گذاشت-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

اسرائیل آخر هفته خونینی را پشت سر گذاشت

روزنامه یسرائیل هیوم عصر امروز شنبه در گزارشی در این رابطه فاش کرد، با وقوع مرگ‌های مشکوک در رامات گان، عسقلان، کفر قره، شعار هاماکیم، نحف و کریات آتا، اسرائیل آخر هفته خونینی را پشت سر گذاشته است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۶ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 18
کد خبر: ۱۳۸۹۲۶

به گزارش راهبرد معاصر روزنامه یسرائیل هیوم عصر امروز شنبه در گزارشی در این رابطه فاش کرد، با وقوع مرگ‌های مشکوک در رامات گان، عسقلان، کفر قره، شعار هاماکیم، نحف و کریات آتا، اسرائیل آخر هفته خونینی را پشت سر گذاشته است.

براساس روایت این رسانه عبری زبان، دو نفر به یک فرد 37 ساله که در خودروی خود در نزدیک خانه اش در کفرفاع حضور داشت، شلیک کرده و او را از پای در آوردند.

یک اسرائیلی دیگر نیز در نحف در مقابل منزلش از پای در آمد، در کریات آتا هم دو فرد مظنون به قتل یک فرد با موتور از محل متواری شدند.

از عسقلان هم خبر رسید، در روز روشن یک مرد 24 ساله از پشت مورد ضربات چاقو قرار گرفت و با وجود انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات از پای در آمد.

دو پسر عمو هم در فاصله یک روز از یک دیگر در الناصره کشته شدند در حالیکه یک مرد 60 ساله نیز به ضرب گلوله در رامات گان جان خود را از دست داد.

به گفته کارشناس حداقل توصیف برای این شرایط ناامنی گسترده است در حالی که برخی از رسانه‌ها از احتمال وجود اهدافی فرا جنائی در پس ترورهای به وقوع پیوسته در اسرائیل سخن به میان می‌آورند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار