علت تاخیر در ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان و اجرای رتبه بندی چیست؟ / وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شود؟-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

علت تاخیر در ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان و اجرای رتبه بندی چیست؟ / وزیر آموزش و پرورش استیضاح می‌شود؟

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس گفت: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان بیش از حد متعارف زمان برده است، چند ماه از این مصوبه می‌گذرد، اما هنوز هیچ خبری از اجرا و تنظیم آئین‌نامه آن توسط دولت نیست.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۰۷ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 28
کد خبر: ۱۴۰۲۰۲
تعداد نظرات: ۹ نظر

به گزارش راهبرد معاصر، غلامرضا نوری نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با ابلاغ نشدن قانون رتبه‌بندی معلمان توسط دولت، گفت: این قانون از ابتدا لایحه‌ای بود که دولت به مجلس فرستاد و مصوبه مجلس بر روی آن صورت گرفت. نمایندگان مجلس پس از تلاش بسیار این قانون را آماده کردند که البته دولت نیز با آن در صحن موافقت کرد. امروز نوبت به اجرای این قانون رسیده است و نباید معلمان و فرهنگیان را بیش از این معطل کرد.

وی درباره علت تأخیر در اجرای این قانون تصریح کرد: دولت هنوز علت تأخیر و تعلل در زمینه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان را به ما اعلام نکرده، البته آن را رد نیز نکرده است و اعلام می‌کند که در تدارک اجرای آن هستیم.

این نماینده مجلس افزود: دولت تا امروز در پاسخ به پیگیری‌ها می‌گوید که در حال فراهم کردن زمینه اجرای این قانون بوده است، اما اگر این فاصله زمانی بیش از این‌ها به طول بینجامد و به این نتیجه برسیم که اجرای قانون انجام نخواهد گرفت از راهکار‌ها و ابزار‌های نظارتی مجلس استفاده خواهیم کرد و به سراغ سوال و استیضاح وزیر خواهیم رفت.

نوری در پاسخ به این سوال که مجلس چه زمانی دست به استفاده از ابزار‌های نظارتی خود در پیگیری اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خواهد زد؟ بیان کرد: تا زمانی که دولت نظر رسمی خود را درباره اجرایی کردن این قانون اعلام کند؛ البته تا کنون اعلام شده که اجرا خواهد شد. اما زمان از آنچه حد متعارف است بگذرد؛ نمی‌شود امسال هم بگذرد و دولت دست به اجرای این قانون نزند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد تا کنون نیز اجرای این قانون بیش از حد متعارف زمان برده است؛ چند ماهی از تصویب آن می‌گذرد، اما هنوز هیچ خبری از اجرا وجود ندارد. اگر مجلس به این قطعیت برسد که دولت به هر دلیلی این قانون را اجرا نمی‌کند، قطعاً با استفاده از ابزار‌های نظارتی به موضوع ورود پیدا خواهد کرد./مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
چرا معطل می کنید استیضاحش کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
چرا سوال و استیضاح نمی کنید؟
معلمش
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
علت تاخیر در ابلاغ آیین نامه رتبه بندی معلمان و اجرای رتبه بندی چیست؟
صداقت دولتمردان و راست گفتاری و راست کرداری رییس جمهور
آقای رییسی دست مریزاد ، در ایام تبلیغات انتخاباتی شعار اول شما برای جمع آوری رای رتبه بندی معلمان بود . الان به کلی معلمان را از یاد برده اید . زیرا تا ۴ سال دیگر نیازی به آنها ندارید .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
خبرمرگتون
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
باید گذشته بررسی شود در کلاس داری تا مدیریت مشخص گردد
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
0
0
چرا نظرات فرهنگیان و نمی گذارید؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
هرکسی هر عقدوکینه تسویه حساب دار ه با اجرای این رتبه‌بندی سرمعلمان در میارن.بابامعلمان فرهیختگان این جامعه اند معلمان سنگ صبورجامعه اند...این معلمان هدایت گران جامعه اند.نگاه به بیانات حضرت اقا بیندازیدکه در باره مقام وشان معلمان چه فرموده اند.رتبه بندی در را اجراکنیدوگرنه شکایت پیش حضرت اقا میبریم خوددانید.والسلام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
اقای وزیر رتبه بندی را اجراکنید .پاداش بازنشسته های ۱۴۰۰را پرداخت کنید.معوقات معلمان را پرداخت کنید.این اخرین خواسته است واخرین ارسال دیدگاه ونظر است.وقتی هیچ تاثیرندارد.خدا ناظر ووکیل است .والسلام.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۸
0
0
خسته نباشی آقای وزیر با این حقوقی که فقط جلوی گدایی را گرفته بود! البته با ای گرانی دیگه ......
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار