جدول قیمت طلا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / هر گرم طلای ۱۸عیار ۲۴ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان قیمت خورد پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۵ / جدول جدول قیمت دلار، یورو و انواع ارز‌ها امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / دلار ۲۶۵ هزار و ۸۰۵ تومان قیمت خورد جدول قیمت سکه امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ / سکه ۲۴۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد شرایط فروش نقد و اقساطی وانت نیسان زامیاد اعلام شد قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ شارژ ۱.۵ میلیون تومانی کالابرگ در سه مرحله/ اعتبار خانوار‌ها تا ۵ آذر واریز خواهد شد ارزش سهام عدالت امروز یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۵ قیمت طلای ۱۸ عیار امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵ اعلام شد قیمت طلا امروز ۲۴ آبان ۱۴۰۵؛ آخرین قیمت طلای ۱۸ عیار و سکه عقب‌نشینی هم‌زمان دلار و طلا؛ اصلاح قیمت‌ها ادامه دارد؟ سایت ثبت نام کالابرگ ۵۰۰ هزار تومانی اعلام شد؟ راهنمای ورود و ثبت درخواست آخرین قیمت دلار، طلا و سکه شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵/ دلار صعودی شد آخرین قیمت سکه پارسیان امروز شنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۵ + جدول قیمت انواع سوت پیش بینی قیمت طلا و سکه یکشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۵ + جدول

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارمندان دولت شامل کدام دسته شد؟

افزایش ۵۷ درصدی حقوق کارمندان دولت شامل کدام دسته شد؟ البته این بدان معنا نیست که حقوق کلیه کارکنان دولتی دارای قرارداد کارگری به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد. در واقع حداقل دستمزد به این میزان رشد می‌کند و سایر سطوح دستمزدی نیز باید منتظر افزایش ۳۸ درصدی باشند. در چنین شرایطی نباید حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار کمتر از پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان در نظر گرفته شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۸۵۶

به گزارش راهبرد معاصر، سخنگوی هیات رئیسه مجلس اعلام کرده که هیات تطبیق قوانین و مصوبات با افزایش حقوق مشمولان قانون کار شاغل در دستگاه‌های اجرایی متناسب با قانون کار موافقت کرده است. اما هنوز مشخص نیست که دولت از چه زمانی قانون کار سال ۱۴۰۱ را برای کارکنان قرارداد کارگری خود به اجرا در می‌آورد.

 

به گزارش فرارو، به زبان ساده تر، آن دسته از کارمندان دولت که با قرارداد کارگری در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار هستند، به جای افزایش ده درصدی مصوب برای کلیه کارکنان دولت، مطابق مصوبه شورای عالی کار حداقل حقوق به میزان ۵۷ درصد افزایش پیدا می‌کند.

البته این بدان معنا نیست که حقوق کلیه کارکنان دولتی دارای قرارداد کارگری به میزان ۵۷ درصد افزایش می‌یابد. در واقع حداقل دستمزد به این میزان رشد می‌کند و سایر سطوح دستمزدی نیز باید منتظر افزایش ۳۸ درصدی باشند.

 

پیش‌تر هیات دولت ضریب افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی که مشمول قانون کار هستند را ۱۰ درصد اعلام کرده بود. اما با ایراد هیات بررسی و تطبیق مصوبات دولت در مجلس مواجه شد. در نهایت هم در ۱۸ خرداد هیات دولت مصوبه افزایش حقوق کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار، مطابق با قانون کار را صادر کرد.

 

در چنین شرایطی نباید حقوق و دستمزد کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون کار کمتر از پنج میلیون و ۵۷۹ هزار و ۷۵۰ تومان در نظر گرفته شود./ فرارو

ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار