آیت الله رئیسی: اتمام پروژه‌های نیمه تمام کردستان اولویت دولت است-راهبرد معاصر

آیت الله رئیسی: اتمام پروژه‌های نیمه تمام کردستان اولویت دولت است

رئیس جمهور در فرودگاه سنندج گفت: هم پروژه‌های نیمه‌تمام و هم اولویت‌های استان جز برنامه‌های دولت قرار می‌گیرد و در پایان سفر هم مصوبات سفر اعلام خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۱۷ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 08
کد خبر: ۱۴۱۵۷۹

به گزرش راهبرد معاصر، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در فرودگاه سنندج در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: توفیق برای بنده و همکارانم است که در استانه روز بسیار شریف عرفه و عید سعید قربان خدمت مردم غیرتمند، پرتلاش، مجاهد و مقاوم مردم کردستان برسم.

وی تصریح کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است، قطب کشاورزی، دامداری و گردشگری و سرزمین معادن بسیاری است.

رئیس جمهور تصریح کرد: از همه مهم‌تر، کردستان دارای نیروی انسانی کارآمد است، جوانان تحصیل‌کرده‌ای که از ظرفیت‌های قابل توجه در استان بشمار می‌آیند.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: کردستان در تاریخ انقلاب اسلامی، استانی مقاوم شناخته شده است، بیش از ۵ هزار شهید، ۹ هزار جانبار و استانی است که در کشور به عنوان استانی باتمدن و با فرهنگ شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: جایگاه کردستان نشان مدنیت و تاریخ ارزشمندی است، جایگاه سرداران بزرگ اسلام و شخصیت‌هایی مانند شهید بزرگوار شیخ‌الاسلام و دیگر چهره‌هایی که نه تنها برای کردستان بلکه برای کشور افتخارند.

وی افزود: در بررسی‌هایی که چند روز گذشته انجام شده پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در کردستان وجود دارد که در وسط راه رها شده و ما باید به پایان برسانیم که در قالب مصوبات سفر پیگیری و به اتمام می‌رسد.

رئیس جمهور گفت: هم پروژه‌های نیمه‌تمام و هم اولویت‌های استان جز برنامه‌های دولت قرار می‌گیرد و در پایان سفر هم مصوبات سفر اعلام خواهد شد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار