تا هفته آینده مطالبات گندم کاران پرداخت می‌شود-راهبرد معاصر

تا هفته آینده مطالبات گندم کاران پرداخت می‌شود

ساداتی نژاد گفت: مطالبات گندمکاران تا ۱۱ تیرماه پرداخت شده و حدود ۱۰ روز عقب هستیم که تلاش می‌شود تا هفته آینده پرداخت‌ها به روز شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 12
کد خبر: ۱۴۲۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آقای ساداتی نژاد گفت: تا امروز ۴ میلیون و ۹۰۰ هزارتن گندم خریداری شده و پیش بینی می‌کنیم امسال میزان خرید تضمینی به مرز ۶ میلیون تن برسد که پارسال میزان خرید تضمینی گندم ۴.۵ میلیون تن بوده است.

او می گوید: ۴۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران را پرداخت کرده ایم که ۱۱ هزار میلیارد تومانی هم امروز پرداخت شد.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۳ تصمیم مهم برای حمایت از تولید داخل و خدوکفایی گندم گرفته شده است. اول اینکه در ابتدای سال قیمت گندم به ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش پیدا کرد. دوم اینکه قیمت کود های پایه را ۴۵ درصد کاهش دادیم و سوم هم خرید قراردادی است که از شهریور ماه شروع می شود.

او می گوید: هر روز در حال خرید گندم هستیم که تا مرداد هم ادامه دارد. ۱۰ روز تاخیر در پرداخت داریم تا هفته آینده پرداخت ها به روز می شود و تا ۱۵ تا ۲۰ مرداد که خرید گندم ادامه دارد به روز خواهیم بود./ باشگاه خبرنگاران

کلمات کلیدی: جهاد کشاورزی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
ترا خدا پول گندم ما را هم بدهید..استان فارس .نورآباد ..بخدا نه ماه زجر زمستون کشیدیم که الان امروز و فردا کنین ..مگه الان دوماه ونیم شده پس کجاست پول گندم کشاورز ..مگه قول ندادین 48چرا شده دوماه ونیم ‌..تجربه ماست دیگ به دولت گندم نخواهیم دادبه مولا...ترا به امام حسین لازم داریم بدهکاریم ..خرجی نداریم .‌‌چشم انتظار پول گندم هستیم..ترا خدا پیام مارا منعکس کنید به گوش برسانید
تحلیل های برگزیده