آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ رونمایی از ترکیب پرسپولیس+شرط پرسپولیسی شدن گزینه یحیی-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ رونمایی از ترکیب پرسپولیس+شرط پرسپولیسی شدن گزینه یحیی

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را در ادامه این خبر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۲۳۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس حاکی از این است سرمربی پرسپولیس از اولین ترکیب اصلی پرسپولیس در سال جدید رونمایی کرد و کادرفنی برای حفاظت بازیکنان و نگرانی بابت شروع مسابقات، خواهان دریافت پرواز چارتر برای اردوی پرسپولیس ترکیه شده است.رسانه برجسته ورزشی یونان در گزارشی از عدم تمایل کریم انصاری‌فرد برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.عملکرد ۳ بازیکن جوان پرسپولیس سرمربی این تیم را به آینده امیدوار کرد.پرسپولیسی‌ها که هنوز موفق به جذب مهاجم نشده خواستار حضور کریم انصاری فرد در تیم‌شان هستند.

 

یحیی از ترکیب اصلی پرسپولیس رونمایی کرد

سرمربی پرسپولیس از اولین ترکیب اصلی پرسپولیس در سال جدید رونمایی کرد.


پرسپولیس روز گذشته در دیداری تدارکاتی به‌مصاف نساجی مازندران رفت تا خود را برای شروع لیگ آماده کند. تقابل یحیی گل‌محمدی با دستیاران و بازیکنان سابقش از اتفاقات جالب این مسابقه بود اما نکته مهم به ترکیب ابتدایی قرمزها مربوط است.

 

گل‌محمدی برای این بازی از ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، محمد عمری، مهدی عبدی و شرزود تمیروف استفاده کرد که با توجه به داشته‌های موجود می‌توان گفت این ترکیب می‌تواند به ترکیب مدنظر گل‌محمدی برای شروع لیگ برتر نزدیک باشد، هرچند عمری فعلا به‌جای ترابی بازی می‌کند و با بازگشت شماره ۹ قرمزها او هم روی نیمکت خواهد رفت و تمیروف هم تا وقتی شانس حضور در ترکیب را دارد که قرمزها موفق به جذب مهاجم جدیدی نشوند.

 

یکی از نکات مهم اما به حضور تنها یک هافبک دفاعی در ارنج پرسپولیس مربوط است و این نشان می‌دهد گل‌محمدی قصد دارد بازی با یک هافبک دفاعی را مورد آزمایش قرار دهد؛ چراکه در این پست با کمبود بازیکن مواجه شده و بعید نیست در شروع لیگ و در بازی‌هایی که حساسیت کمتری دارد تیمش را با یک هافبک دفاعی تخصصی به میدان بفرستد.

 

 

شرط کادرفنی برای اردوی ترکیه پرسپولیس/ تیم گل‌محمدی همسایه استقلال می‌شود؟


کادرفنی برای حفاظت بازیکنان و نگرانی بابت شروع مسابقات، خواهان دریافت پرواز چارتر برای اردوی ترکیه شده است.

 

در شرایطی که کادرفنی پرسپولیس جزو اولین تیم‌هایی بود که برنامه اردویی خارج از کشور را به مدیریت اعلام کرده بود و خواهان برپایی اردویی منظم برای آماده‌سازی تیم شده بود، هنوز این مهم به انجام نرسیده است.

 

در نهایت در فاصله ۲۰ روز به شروع مسابقات مدیریت پرسپولیس به یحیی گل‌محمدی اعلام کرده که شرایط برگزاری اردو در ترکیه و کمپ کایسری برای این تیم مهیا شده است.

 

این اردو در صورت تایید کادرفنی روز یکم مرداد استارت خواهد خورد. با این حال اکنون در صورت برپایی این اردو، پرسپولیسی‌ها ۱۰ روز مانده به شروع فصل جدید به تهران بازخواهند گشت. نگرانی بزرگ این تیم اما با آغاز موج جدید کرونا، وضعیت بازیکنان و اعضای تیم خواهد بود. براین اساس کادرفنی به مدیران باشگاه اعلام کرده برای حفظ سلامت بازیکنان و اعضای تیم در فاصله کم باقی مانده تا مسابقات، برای این اردو حتما پرواز چارتر گرفته شود و تمام حباب‌های مربوط به حفاظت بازیکنان رعایت شود تا کمترین مشکل از این بابت آنها را تهدید کند ‌و مشکلی برای شروع فصل نداشته باشند.

 

پیش از این قرار بود تمرینات تیم با برآورده شدن خواسته‌های بازیکنان و کادرفنی در خصوص تامین منابع مالی بابت پرداختی‌ها و همچنین جذب نفرات و دستیاران مدنظر صورت گیرد که این مساله محق نشده بود و اکنون باید دید با این درخواست برای پرواز چارتر موافقت صورت خواهد گرفت یا خیر.

 

 

بی‌میلی لژیونر معروف برای بازگشت به پرسپولیس/ کاپیتان همچنان در اروپا

رسانه برجسته ورزشی یونان در گزارشی از عدم تمایل کریم انصاری‌فرد برای پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.


به نقل از سایت نوا اسپورت یونان؛ کریم انصاری‌فرد که با اعلام ماتیاس آلمیدا، سرمربی جدید تیم آاِک آتن جایی در برنامه‌های او برای فصل آینده ندارد با پیشنهاد پرسپولیس ایران مواجه شده است.

 

بر اساس این گزارش؛ کریم انصاری‌فرد با وجود دریافت چند پیشنهاد از باشگاه‌های ایرانی از جمله پرسپولیس تمایلی برای بازگشت به کشورش ندارد. این مهاجم تیم آاِک به دنبال یافتن تیمی برای بازی در اروپا یا خود یونان است.

 

تیم آاِک یونان که اردوی آماده‌سازی تابستانی خود را در هلند برپا کرده در غیاب کریم انصاری‌فرد به این کشور سفر کرد. رسانه‌های ورزشی یونان اعلام کردند که مهاجم باتجربه آاِک تمایل دارد فوتبال حرفه‌ای خود را در یک تیم دیگر سوپرلیگ یونان دنبال کند. انصاری‌فرد سابقه بازی در تیم‌های یونانی پانیونیوس، المپیاکوس، ناتینگهام فارست انگلیس و السیلیه قطر را دارد.

 

 

۳ پرسپولیسی یحیی را امیدوار کردند

عملکرد ۳ بازیکن جوان پرسپولیس سرمربی این تیم را به آینده امیدوار کرد.


پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی را پشت سر گذاشت و نفرات خوبی را جذب کرد. با این حال تیم گل محمدی در چند پست نیاز بازیکن دارد و در صورت خرید در این پست‌ها می‌تواند مدعی جدی قهرمانی باشد.

 

پرسپولیس برای فصل آینده در کنار ستاره‌هایی چون بیرانوند، پورعلی گنجی، سرلک، رفیعی، امیری، ترابی، صادقی، اسماعیلی فر و ... چند بازیکن جوان و آینده دار هم در ترکیب خود دارد.

 

بازیکنانی مثل محمد عمری، علیرضا خدایی و محمد مهدی احمدی بازیکنان زیر ۲۳ سالی هستند که این روزها حضور فعالی در تمرینات پرسپولیس دارند. آنطور که شنیدیم عملکرد این بازیکنان به حدی خوب بود که یحیی گل محمدی را به آینده امیدوار کرده و سرمربی پرسپولیس می‌خواهد در فصل جدید از این نفرات بیشتر استفاده کند تا تجربه آن‌ها در بازی‌های رسمی‌بیشتر شود.

 

علیرضا خدایی به عنوان مهاجم، محمد عمری‌هافبک و وینگر راست و محمد مهدی احمدی در پست مدافع چپ بازی می‌کنند. گفتنی است این نفرات در بازی دوستانه مقابل نساجی هم به میدان رفتند و عملکرد خوبی هم داشتند.

 

 

هجوم هواداران پرسپولیس به صفحه یک لژیونر/ شرط سرخپوش شدن گزینه یحیی مشخص شد

 

پرسپولیسی‌ها که هنوز موفق به جذب مهاجم نشده خواستار حضور کریم انصاری فرد در تیم‌شان هستند.


پرسپولیس همچنان به‌دنبال تقویت خود در فاز تهاجمی و جذب مهاجم است و با وجود اینکه گفته می‌شد حداقل یک و حداکثر دو مهاجم خارجی به این تیم ملحق می‌شوند اما همچنان خبری نشده و شواهد نشان می‌دهد حضور کاسیانوی برزیلی هم در این تیم منتفی شده است. در این بین جذب مهاجم داخلی هم یکی از گزینه‌های قرمزهاست و با وجود اینکه منابع نزدیک به گل‌محمدی پیش از این تاکید داشتند که او علاقه‌ای به جذب کریم انصاری‌فرد ندارد اما بار دیگر این مهاجم باتجربه به پرسپولیس لینک شده است.

بسیاری از هواداران پرسپولیس با هجوم به صفحه کریم در اینستاگرام خواهان حضور دوباره‌اش در این تیم شدند، با این حال انصاری‌فرد که جدایی‌اش از آاک قطعی شده به‌خاطر همسر یونانی‌اش ترجیح می‌دهد در یونان دنبال تیم جدید باشد و بازگشتش به لیگ ایران تنها در حالتی اتفاق می‌افتد که تیمی در لیگ یونان خواهانش نباشد. می‌گویند تراکتور هم یکی از تیم‌های داخلی است که به او پیشنهاد داده است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار