شهادت ۲ مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

شهادت ۲ مرزبان در درگیری با گروهک تروریستی

فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان با گروهک تروریستی در دو نقطه مرزی بانه و پاوه خبر داد و گفت: متاسفانه در این عملیات دو نفر از مرزبانان به شهادت رسیدند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۱ - ۲۹ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 20
کد خبر: ۱۴۳۲۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ عارف سپهری در بانه از درگیری مسلحانه مرزبانان با گروهک‌های تروریستی و معاندان نظام خبر داد و اظهار داشت: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاور‌مردان مجاهد مرزبانی این شهرستان به شهادت رسیدند.

 

وی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: شب گذشته مرزبانان غیور در راستای حراست از کیان ایران اسلامی حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریست‌ها به داخل کشور شدند.

 

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این دو عملیات، یک گروهک تروریستی منهدم و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف شد.

 

وی افزود: در این عملیات‌ها دو نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام‌های ستواندوم "مهدی محمدی‌نسب" و استواردوم"علی فاضلی شاد " به فیض شهادت نائل آمدند.

 

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تسلیت این حادثه تلخ به خانواده این شهیدان، از ادامه راه شهدا برای دفاع از مرزهای کشور خبر داد و عنوان کرد: مراسم تشییع این دو مرزبان امروز عصر در بانه برگزار و سپس پیکر مطهر آنان به قزوین و کرمانشاه منتقل خواهند شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار