سرباز مرزبان گلستانی پس از تحمل ۲ ماه مجروحیت به شهادت رسید-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سرباز مرزبان گلستانی پس از تحمل ۲ ماه مجروحیت به شهادت رسید

فرماندهی مرزبانی گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: استواریکم وظیفه امیرحسین خالص‌خمر از اهالی این استان که مرداد امسال حین پایش مرزی مجروح شده بود با وجود تلاش کادر درمان پس از ۲ ماه تحمل جراحات به درجه رفیع شهادت رسید.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 07
کد خبر: ۱۵۳۴۲۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ امروز جمعه صادر شده، شهید امیرحسین خالص‌خمر از مرزبانان وظیفه‌شناس گلستانی حاضر در استان سیستان و بلوچستان بود که حین کنترل و مراقبت از مرز مجروح شده بود.

این سرباز وظیفه‌شناس گلستانی پس از مجروحیت در یکی از بیمارستان های تهران تحت درمان قرار داشت و پس از تحمل ۲ ماه رنج جراحت به شهادت رسید.

چندی پیش، سردار "احمدعلی گودرزی" فرمانده مرزبانی فراجا با حضور در بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج)، قبل از شهادت شهید گروهبانیکم وظیفه "امیرحسین خالص خمر از نزدیک جویای احوال وی شده بود./ ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار