کنایه داماد روحانی به واعظی و آشنا-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

کنایه داماد روحانی به واعظی و آشنا

داماد حسن روحانی، رئیس جمهور یادداشتی در روزنامه شرق نوشته است که در عنوان آن به محمود واعظی (رئیس دفتر رئیس جمهور ) و حسام الدین آشنا (مشاور روحانی) طعنه زده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 23
کد خبر: ۱۴۳۳۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ کامبیز مهدی‌زاده داماد رئیس جمهور نوشت:امروز زمان همدلی و همبستگی است، نه زمان بازهای سیاسی و جناحی. برخی افراد در دولت به جای کاهش تنش و فشار، برای رئیس جمهور هزینه ایجاد می کنند. تا مرد سخن نگفته باشد، عیب و هنرش نهفته باشد.

 

چرا باید حرفی بزنیم که بعد از چند ساعت یا آن را حذف کنیم و یا انکار! اینکه کسانی القا می‌کنند که حزب خاصی باعث پیروزی اندیشه اعتدال شد، در توهم سیاسی به سر می برند.

 

دولت واعظی توانمند ندارد و برخی افراد ناآشنا به سیاست، حرف‌های ناپخته می‌زنند. اگر مردم نبودند و به صحنه نمی آمدند، برخی امروز به جای مسئولیت در دولت باید شغل پدری خود را در بازار ادامه می دادند، گذشته را فراموش نکنیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار