اردوغان پیروزی «امام‌اوغلو» در انتخابات استانبول را تبریک گفت-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اردوغان پیروزی «امام‌اوغلو» در انتخابات استانبول را تبریک گفت

رئیس جمهور ترکیه پیروزی نامزد حزب جمهوری‌خواه خلق در انتخابات شهرداری استانبول را تبریک گفت
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 23
کد خبر: ۱۴۴۰۳

به گزارش راهبرد معاصر ، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه یکشنبه شب پیروزی «اکرم امام اوغلو» در انتخابات شهرداری استانبول را تبریک گفت.

امام‌اوغلو نامزد حزب جمهوری‌خواه خلق امروز و پس از شمارش آرا، با کسب ۵۳.۶ درصد آراء، پیروز انتخابات شهرداری استانبول شد.

«بینالی ییلدریم» از حزب حاکم «عدالت و توسعه» به شکستش در این انتخابات اعتراف کرد. وی توانست ۴۵.۴ درصد آرا را به دست بیاورد.

شورای عالی انتخابات ترکیه در ششم ماه می با قبول اعتراض حزب عدالت و توسعه نتایج رای‌گیری 31 مارس را باطل و برگزاری مجدد آن در تاریخ ۲۳ ژوئن (۹۸/۴/۲) را اعلام کرده بود.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار