آغاز به کار رسمی میز کار رتبه بندی معلمان + اطلاعیه آموزش و پرورش-راهبرد معاصر

آغاز به کار رسمی میز کار رتبه بندی معلمان + اطلاعیه آموزش و پرورش

کارگروه اجرایی رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه شمار یک خود اعلام کرد که میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) به طور رسمی آغاز به کار کرده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۷ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 06
کد خبر: ۱۴۵۸۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع جامعه فرهیخته معلمان گرامی می‌رساند؛ با عنایت به حمایت و پیگیری‌های رئیس جمهور محترم و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان وهمچنین پیرو دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تسریع فرایند اجرایی سازی قانون رتبه بندی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف مراحل انجام امور به جامعه معلمان، میز کار رتبه بندی معلمان (ناظر ستادی) با حضور نمایندگانی از بخش‌های مختلف وزارت آموزش و پرورش، آغاز به کار کرد.

این میز کار با حضور نمایندگانی از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی، دفتر توسعه آموزش‌های مجازی و فناوری و امنیت اطلاعات، معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری و با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و پرسش‌های احتمالی، تکمیل و اصلاح سامانه رتبه بندی معلمان، تدوین راهنما‌های لازم، طراحی دوره‌های تربیت ارزیاب  و... برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ جلسات میزکار ستادی بطور روزانه و مستمر برگزار و گزارشی از نتایج و خروجی نشست‌ها در پایان هر روز به مقام عالی وزارت برای جمع بندی نهایی ارسال می‌شود که مصوبات آن در اطلاعیه‌های بعدی به اطلاع معلمان ارجمند خواهد رسید./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
منتقد
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
من که تاحکم خودم رو نبینم دیگ به حرف احدی اطمینان ندارم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
اولا آیین نامه رتبه بندی بسیار نامناسب و سختگیرانه است و کسی نمی تواند شامل رتبه ۴ و ۵ شود ، دوما ضعیت آموزش و پرورش بسیار بحرانی است ، مثلا سرانه دانش آموزی ترکیه ۳۲۰۰ دلار در سال است اما در ایران تنها ۱۸۰ دلار است ، یعنی ترکیه ۱۷ برابر ایران در آموزش هزینه میکند .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
یهو با این رتبه بندی تلف نشید
آتشدل
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
بابا جمع کنید این کاسه کوزه تان را. مگه برجام هست بخدا با برجام اینکار را نکرده اند.
در هر ارگانی حقوق ها با یک بخشنامه دوبرابر میشه این چه بلایی هست که گریبان فرهنگیان را گرفته.
مانند کارگروه دریاچه ارومیه شده که ده ها ملیارد برای سیمینار خرج کردند آخرش هیچ. این کار گروه ها رایگان کار انجام نمیدن. همش هزینه های اضافی خرج میکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
خوشا به روزگارِ فرهنگیان!!!

با رتبه بندی می توانند چند بند برای تُنبانِشان بخرند.
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار