رها شدن نوزاد دو روزه با بند ناف در بندرگز
عارف کیانی سرپرست ادارهکل بهزیستی گلستان، از کشف یک نوزاد دو روزه با بند ناف خبر داد. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ سرپرست اداره کل بهزیستی استان گلستان درباره نوزاد ۲ روزهای که روز پنجشنبه خانوادهاش او را مقابل اداره بهزیستی بندرگز رها کرده بودند، توضیح داد
.
عارف کیانی سرپرست ادارهکل بهزیستی گلستان گفت: یک خانواده روز پنجشنبه گذشته، نوزاد دختر ۲ روزه خود را که هنوز بندنافش جدا نشده بود، مقابل اداره بهزیستی بندرگز رها کرد.
وی خاطرنشان کرد: این نوزاد پس از هماهنگی با دادستان برای طی کردن مراحل قانونی و پزشکی بهدلیل ایکتر نوزادی (زردی) در مرکز درمانی تحت نظر است.
کیانی ادامه داد: حال عمومی نوزاد مساعد است و طی چند روز آینده با دستور قضایی به شیرخوارگاه بهزیستی منتقل خواهد شد.
سرپرست ادارهکل بهزیستی گلستان گفت: یکی از وظایف اورژانس اجتماعی رسیدگی به بحرانهای اینچنینی بوده و مردم همواره میتوانند با شمارهگیری ۱۲۳ از خدمات آن استفاده کنند./ایرنا