علت تاخیر اعلام نتایج آزمون وکالت-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

علت تاخیر اعلام نتایج آزمون وکالت

به گفته حسن عبدلیان پور آزمون فوق‌العاده وکالت به علت تفسیر ماده پنج قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار همچنان بلاتکلیف است.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۸ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 13
کد خبر: ۱۴۶۶۳۹

به گزارش راهبرد معاصر رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه افزود: مذاکراتی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شده و تمام تلاش این است تا حق کسی ضایع نشود و اگر تاخیر ایجاد شد به دلیل حساسیت بالای موضوع است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان زمان مشخصی برای اعلام نتایج اعلام کرد، گفت: سعی می‌شود در آینده نزدیک نتایج آزمون وکالت اعلام شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: هیچ فشاری برای تغییر نتیجه آزمون وجود ندارد و حساسیت به این دلیل است که قانون به درستی اجرا شود و مر قانون باید رعایت شود.

وی در خصوص برگزاری آزمون شفاهی گفت: آزمون شفاهی نداریم و بعد از اعلام نتایج گزینش و مصاحبه اختصاصی برگزار خواهد شد، زیرا افرادی که با جان و مال مردم ارتباط دارند باید گزینش شوند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار