تاکید روسای قوا بر توسعه متوازن همه مناطق کشور-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

تاکید روسای قوا بر توسعه متوازن همه مناطق کشور

در پایان دور اول سفر‌های استانی دولت سیزدهم، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفر‌ها تاکید کردند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۴ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 13
کد خبر: ۱۴۶۶۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، در پایان دور اول سفرهای استانی دولت مردمی، روسای ٣ قوه در نشست مشترک خود بر همکاری و همدلی برای اجرایی شدن مصوبات این سفرها تاکید کردند.

روسای مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه همچنین در این نشست ضمن قدردانی از این سفرها و حضور دولت در میدان و میان مردم، اهمیت و ضرورت پیگیری و اجرایی شدن مصوبات این سفرها با همکاری سه قوه را مورد تاکید قرار دادند.

در جلسه شنبه شب سران 3 قوه که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، راهکارهای ارتقای بیش از پیش تعامل 3 قوه با هدف غلبه بر مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه ضمن ابراز خرسندی از همگرایی موجود میان سه قوه، این همگرایی را فرصتی برای حل مشکلات ساختاری و مزمن کشور دانستند.

در ادامه جلسه همچنین بر ضرورت هماهنگی دولت، مجلس و قوه قضائیه در اجرای تصمیم بزرگ ملی در راستای ایجاد ثبات اقتصادی و بهبود معیشت مردم تاکید شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار