آمریکا: در زمان مناسب به پیشنهاد احیای برجام پاسخ می دهیم-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

آمریکا: در زمان مناسب به پیشنهاد احیای برجام پاسخ می دهیم

خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد: دولت بایدن در زمان مناسب به پیشنهاد بازگشت به توافق هسته‌ای جواب می‌دهد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۷ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 22
کد خبر: ۱۴۸۱۴۰

به گزارش راهبرد معاصر خبرگزاری بلومبرگ به نقل از یک مقام آمریکایی تأخیر دولت آمریکا در پاسخ به پبشنهاد احیای برجام را امری نادرست خواند.
این مقام آمریکایی در ادامه مدعی شد: تأخیر از سوی ایران برای ماه‌ها به طول انجامید و حال، هرگونه سخن درباره اینکه واشنگتن این روند را به تأخیر انداخته، نادرست است. ما کنارگذاشتن خواسته‌هایی نظیر [عدم]درج نام سپاه پاسداران [در فهرست گروه‌های تروریستی]را علامتی مثبت می‌پنداریم.

این مقام آمریکایی همچنین گفت: همچنان برخی شکاف‌ها وجود دارد. برخی مسائل همچنان باقی مانده است. توافق از آنچه اوضاع در دو هفته پیش قرار داشت، نزدیک‌تر است؛ اما نتیجه همچنین مشخص نیست.

ساعاتی پیش، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با سی ان ان بار دیگر ادعا‌ها علیه برنامه هسته‌ای کشورمان را تکرار کرد. گروسی مدعی شد: تا کنون ایران به ما توضیحات فنی در خصوص منشأ بسیاری از آثار [ اورانیوم کشف شده از تأسیسات هسته ای]را نداده است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده