وقتی که بمب پرسپولیسی‌ها به یک بازیکن معمولی تبدیل شد!-راهبرد معاصر

وقتی که بمب پرسپولیسی‌ها به یک بازیکن معمولی تبدیل شد!

شاید برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمده باشد که چرا سعید صادقی پرسروصداترین خرید فصل نقل و انتقالات نتوانسته است در پرسپولیس خوش بدرخشد؟
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۸ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 28
کد خبر: ۱۴۸۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ ستاره لیگ بیست و یکم با ۱۴ پاس گل و ۷ گل زده برای گل گهر سیرجان حالا در پرسپولیس به یک بازیکن معمولی تبدیل شده است. چرا؟

بمب پرسپولیسی‌ها ناگهان به یک بازیکن معمولی تبدیل شد!

لطفا تعجب نکنید اما به گفته یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس مانع اصلی مهدی ترابی است. ستاره شماره ۹ پرسپولیس با وجود راست پا بودن علاقه زیادی به بازی در سمت چپ خط میانی تیمش دارد. او اصلا دوست ندارد به عنوان یک هافبک راست بازی کند.

ازطرفی سعید صادقی هم در فصل گذشته در سمت چپ خط میانی گل گهر، موفق شد ۱۴ پاس گل داده و ۷ گل هم به ثمر برساند. هر دو هافبک تکنیکی پرسپولیس دوست دارند هافبک چپ باشند اما یحیی گل محمدی این فرصت را به مهدی ترابی داده و از سعید صادقی در سمت راست بازی گرفته تا این بازیکن تکنیکی و پاسور نزول کند!/ خبر ورزشی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
0
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است از قیافش مشخصه که بازیکن نیست و از لحاظ فوتبالی به جایی نمیرسه بازیشم که همه دیدن معمولی و ضعیف اگه از روی سکوهای استادیوم یک تماشاگر بره زمین و جای این صادقی بازی کنه از این بی خاصیت خیلی بهتر جواب میده حضور بازیکن معمولی مثل صادقی تو پرسپولیس الان دیگه عجیب نیست چون یحیی ثابت کرده هرچی بازیکن معمولی و ضعیف هست میاره پرسپولیس حالا این صادقی هم به روش حالا فصل قبل چارتا پاس گل داده دلیل نمیشه که بازیکن خوبی باشه اگه به پاس گل دادن بود رامین که بهترین پاسور بود و حتی میشه گفت مهاجم هم هست پس چرا رامین را مفت از دست دادن بعد امثال صادقی و دانیال را گرفتن شک نکنید اینا نبودن و رامین بود الان هر 3 بازی را برده بودیم ولی حیف حماقت یحیی پرسپولیس را ضعیف کرده رامین پهلوان شجاعی تو تیم جا افتاده بودن انصافا عملکردشان خوب بود پس چرا حماقت کرد و از دستشان داد بجای اونا چارتا زپرتی گرفت تا بیانکته جا بیافتن فصل تمام شده که اگر هم جا بیافتن بازم بازیکنای خوبی نیستن فقط یحیی این حماقت را کرد والا هیچ مربی عاقلی بهترین های تیمش را ول نمیکرد بره چارتا زپرتی بگیره
تحلیل های برگزیده