راه‌اندازی اپلیکیشن فروش میادین میوه و تره‌بار-راهبرد معاصر
مشاهده پشه آئدس در برخی از شهر‌های سواحل جنوبی و شمالی سرپرست شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران منصوب شد ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا کلید خورد مرز مهران آخر هفته مسدود است + جزئیات هشدار زرد هواشناسی در پی افزایش آلودگی هوا در ۶ استان فردا فعالیت نوبت صبح مدارس ۵ شهر غیرحضوری شد توضیحات مهم تامین اجتماعی درباره متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان دمای این مناطق به ۸ درجه زیر صفر رسید | گرمترین نقطه ایران کجاست؟ شگرد مجرمان سایبری، سوءاستفاده از هویت دیگران یا تجارت سیاه هشدار هواشناسی مازندران؛ صیادی در خزر ممنوع رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد زنان در ایران بیشتر از مردان عمر می‌کنند | سن امید به زندگی در ایران به ۸۰ سال می‌رسد؟ آمار بالای گرایش پایه هفتمی‌ها به دخانیات | افزایش مصرف قلیان در بین دختران ۱۳ تا ۱۵ سال! شرور خیابان معیری تهران زمینگیر شد هوای تهران برای همه گروه‌های حساس ناسالم شد؛ ۱٠ نقطه در وضعیت قرمز

راه‌اندازی اپلیکیشن فروش میادین میوه و تره‌بار

به گفته اولین مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران اپلیکیشن فروش مجازی آماده است و به زودی اپلیکیشن فروش غیر حضوری محصولات راه اندازی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۷ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 28
کد خبر: ۱۴۸۸۸۱

به گزارش راهبرد معاصر ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در نشست شبکه هوشمندسازی کشاورزی گفت: ضرورت تشکیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیشتر به منظور توزیع عادلانه میوه و تره بار برای اولین بار در سال ۱۳۵۸ مدنظر قرار گرفت و پایان سال ۱۳۵۸ اولین میدان میوه و تره بار شهرداری تهران ساخته شد.

وی با اشاره به اولین میدان میوه تره بار تهران گفت: ما در میدان جلال آل احمد که اولین میدان میوه و تره بار است روزانه ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر مراجعه کننده داریم که عدد بسیار بالایی است و نزدیک به ۱ میلیون نوبت خرید نیز در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران داریم؛ این در حالیست که فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در تهران نیز تا به امروز به این عدد نزدیک نشده‌اند.

فصاحت با بیان اینکه ما روزانه نزدیک به ۴ هزار تن محصول توزیع میکنیم و قصد داریم فعالیت‌های خود را در شهر تهران گسترش دهیم گفت: در مجموع ۴۳ درصد مراکز عرضه ما در مناطق شمالی شهر تهران مستقر است و ۵۷ درصد مراکز نیز در مناطق جنوبی شهر تهران استقرار دارند و سعی کرده‌ایم توزیع عادلانه‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بیان کرد: نرخنامه ما در تمام سطح شهر یکسان است و به دنبال این هستیم که بتوانیم کیفیت یکنواختی را در تمامی میادین و بازار‌های خود داشته باشیم. میدان مرکزی ۲۳۸ هکتار مساحت قابل استفاده دارد که در سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسید و روزانه نزدیک به ۲۰ هزار خودرو به میدان مرکزی مراجعه می‌کنند.

فصاحت با اشاره به اینکه نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر روزانه از ما خرید می‌کنند بیان کرد: ما سال گذشته در کالا‌های اساسی نزدیک به ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه به خانواده‌های تهرانی داده‌ایم و در کالا‌های اساسی در مجموع ۲۰ درصد اختلاف قیمت با سایر مراکز فروش داریم.

وی گفت: روزانه ۵ هزار خودرو باری سنگین به میدان مرکزی مراجعه می‌کند و بین ۱۱ تا ۱۷ هزار تن محصول توزیع می‌شود که ۳۰ درصد آن به میادین میوه و تره بار شهرداری تهران ارسال می‌شود و ۴۰ درصد از آن نیز به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود و بخشی از محصولات هم در سایر مراکز فروش شهر تهران عرضه می‌شوند.

فصاحت با اشاره به اختلاف قیمت محصولات با سایر مراکز فروش گفت: در حوزه پروتئین ۱۵ درصد، حبوبات ۱۷ درصد، سبزی ۳۲ درصد و میوه ۳۹ درصد اختلاف قیمت داریم و در گوشت گوسفند ۳۸ درصد و گوشت گوساله نیز ۴۳ درصد تفاوت قیمت نسبت به سایر مراکز فروش داریم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران بیان کرد: در آخرین نظرسنجی نزدیک به ۸۶ درصد از شهروندان اعلام رضایت از مجموعه خدمات ما داشته‌اند و اقبال به مجموعه سازمان مدیریت میادین افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در تنظیم بازار نیز نقش ویژه‌ای داشته ایم و ما در شرایط خاصی مانند ماه مبارک رمضان نقش مهمی را ایفا کرده‌ایم. همچنین چهار برنامه تحولی برای خود داریم و بناست زنجیره تامین محصولات کشاورزی ایجاد کنیم.

فصاحت با بیان اینکه اولین اپلیکیشن فروش مجازی ما آماده است و به زودی اپلیکیشن فروش غیر حضوری محصولات راه اندازی می‌شود گفت: ۲۰۰ میدان و بازار را به ۳۰۰ مرکز عرضه خود تا ۲ سال آینده اضافه خواهیم کرد تا خدمات رسانی به شهروندان سهولت پیدا کند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار