رضایی: آمریکا شایسته مذاکره نیست-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

رضایی: آمریکا شایسته مذاکره نیست

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه «هیچگاه آمریکایی‌ها شایسته مذاکره نبوده و در آینده هم نیستند»، گفت: مقامات آمریکایی با تحریم‌های اخیر نشان دادند که دچار پریشانی شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۰۹ تير ۱۳۹۸ - 2019 June 30
کد خبر: ۱۴۹۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد ابراهیم رضایی  با اشاره به تحریم اخیر برخی مقامات ایرانی توسط آمریکا گفت: آمریکایی‌ها دچار به هم ریختگی شده‌اند که این را می‌توان در خط و مشی‌ها و راهبردهایشان در مقابل ایران دید که شکست خورده است. هر کشوری که راهبردش با شکست مواجه شود از کار افتاده و بی خاصیت می‌شود.

 

وی با بیان اینکه «آمریکا در خط مشی‌ها و تاکتیک‌ها دچار پریشان حالی شده است»، گفت: این رفتارهای آمریکایی‌ها وضعیت پریشان آنها را نشان می‌دهد که همه رفتارها و گفتارهایشان ضد و نقیض و برعکس هم است. قوه عاقله جامعه‌نگر در رفتارهای آمریکایی‌ها وجود ندارد و هر لحظه رفتاری از خود بروز می‌دهند که می‌توان شکست را از همه زوایا در آن دید.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه «هیچگاه آمریکا شایسته مذاکره نبوده و نیست»، گفت: اکنون وضعیت طوری شده که آنها وجهه بین‌المللی خود را هم از دست داده‌اند. رفتارهایشان برای آمریکا تحقیر کننده است. همان کشوری که ادعای کدخدایی و ابرقدرتی را می‌کرد امروز به این وضعیت گرفتار شده است.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار