خبر جدید از وضعیت ساماندهی صندوق ذخیره فرهنگیان توسط کمیسیون آموزش مجلس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

خبر جدید از وضعیت ساماندهی صندوق ذخیره فرهنگیان توسط کمیسیون آموزش مجلس

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس از ورود این کمیسیون به ساماندهی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - 2022 September 28
کد خبر: ۱۵۲۳۱۵

به گزارش راهبرد معاصر، محمد مولوی نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ورود این کمیسیون به ساماندهی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد.

 

وی گفت: صتدوق ذخیره فرهنگیان در سنوات گذشته دچار مشکلاتی بود و حتی از این صندوق اختلاسی صورت گرفته شده بود. هدف از تشکیل این صندوق آن بود که وضعیت معیشتی فرهنگیان در زمان بازنشستگی، از طریق تشویق و ترغیب به مشارکت فعال در فعالیت‌های اقتصادی، بازار سرمایه و ایفای نقش پر رنگ در اقتصاد کشور را ارتقا دهد.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس افزود: قرار شد در این صندوق یک سهم معلم و سهم دیگر نیز دولت باشد اما طی بررسی های لازم مشخص شد که دولت های پیشین به سهم خودشان در این صندوق عمل نکرده اند و این توسعه ای که صندوق داشت از ماحصل کسر سهم معلمان کشور بود.

 

مولوی تصریح کرد: باید کاملا در این صندوق مشخص شود که سهم معلمان چقدر است زیرا در طی این سال ها تمام آورده سرمایه گذاری در این صندوق از جانب معلمان بوده است و دولت هیچ قدمی برای پرداخت سهم خود نداشته است.

 

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس گفت: از این رو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی قصد دارد به صندوق ذخیره فرهنگیان ورود پیدا کند تا این صندوق از نابه سامانی هایی که در این سال ها با آن رو به رو بوده و باعث شده است که حق معلمان ضایع شود را سرو سامان دهد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار