حضور 14 نماینده مستعفی مجلس در دفتر لاریجانی-راهبرد معاصر
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی مشخص شد پوتین در گفت‌وگو با مخبر: ایران از این روزهای سخت عبور خواهد کرد فرمانده کل سپاه: رئیسی ایستایی و استراحت را برای خود حرام می‌دانست افتتاحیه مجلس خبرگان فردا برگزار می‌شود ایرانیان عصر امروز به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تجمع می‌کنند تشکیل کمیته‌های پنج‌گانه برای پیگیری امورات جاری کشور با دستور مخبر توضیحات سخنگوی دولت درباره اعلام عزای عمومی و برگزاری امتحانات دانش‌آموزان شناسایی هویت تمام شهدا/ نیازی به آزمایش دی‌ان‌اِی نیست کادر پروازی پرواز شهادت+تصاویر واکنش حسین شریعتمداری به شهادت آیت الله رئیسی سردار جلالی: آیت‌الله رئیسی هیچگاه فرصت خدمت به مردم را به عافیت پشت‌میز نشینی ترجیح نداد سرلشکر باقری شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت الله رئیسی نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود احمدی‌نژاد شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت رهبر انقلاب "مخبر" را به عنوان مدیر قوه مجریه منصوب کردند

حضور 14 نماینده مستعفی مجلس در دفتر لاریجانی

نمایندگان مستعفی استان اصفهان در دفتر لاریجانی رئیس مجلس حاضر شدند تا تکلیف حضور یا عدم حضور در بهارستان را مورد ارزیابی قرار دهند و انتظارات خود را مطرح نمایند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - 2018 December 18
کد خبر: ۱۵۳۷

به گزارش "راهبرد معاصر"؛ نمایندگان مستعفی استان اصفهان امروز در دفتر لاریجانی رئیس مجلس حاضر شدند تا به ایراد نظرات و دیدگاه های خود بپردازند.


استعفای 14 نماینده استان اصفهان زمانی انجام شد که ردیف‌های بودجه پروژه‌های آب‌رسانی در بودجه سال آینده این استان حذف شد.


این نمایندگان پس از استعفا و ارائه آن به هیئت رئیسه در جلسه علنی روز یکشنبه هفته جاری مجلس نیز شرکت نکرده و با حضور در دفتر امام‌جمعه و استاندار اصفهان به بررسی مشکل پیش آمده پرداختند.


هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه روز گذشته خود تصمیم گرفت احمد امیرآبادی فراهانی یکی از اعضای این هیئت با نمایندگان استان اصفهان جلسه‌ای داشته و مشکلات آنها را به این هیئت ارجاع دهد.


اما ماحصل جلسه این نمایندگان با رئیس مجلس چه بود؟ بر اساس اخبار رسیده نمایندگان مستعفی به این جمع‌بندی رسیدند که اگر تا صبح فردا از سوی دولت پالس‌های مثبتی برای حل مشکل پیش آمده دریافت شود در جلسه علنی روز سه‌شنبه(امروز) مجلس حضور پیدا کنند و اگر این اتفاق رخ نداد، همچنان در جلسات علنی پارلمان شرکت نکنند.


نمایندگان مستعفی استان اصفهان اعلام کردند تا حل مشکلات مربوط به آب استان اصفهان اعم از شرب، کشاورزی و صنعت به صورت متحد و منسجم و به دور از گرایشات سیاسی از تمام ظرفیت و اختیارات قانونی خود برای حل مشکلات براساس قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات شورای عالی آب استفاده خواهند کرد.


نمایندگان مستعفی این استان خواستار عملی شدن قول رئیس جمهور در وعده انتخاباتی در جمع مردم اصفهان برای نجات زاینده رود و تصمیمات مجامع قانونی استان شدند.


اما مهم‌ترین خواسته این نمایندگان مربوط به ردیف‌هایی در لایحه بودجه سال 1398 است؛  تشکیل ستاد احیاء زاینده‌رود، گنجاندن ردیف بودجه‌های مرتبط با آب شرب اصفهان در بودجه سال آینده، حل مشکل آب اعم از شرب، کشاورزی و صنعت در این استان، عمل به وعده انتخاباتی رئیس‌جمهور برای نجات زاینده‌رود، حل مشکلات براساس قانون توزیع عادلانه آب و مصوبات شورای عالی آب انتظارات اصلی نمایندگان مستعفی استان اصفهان را شامل می شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده