خروج هیأت اردنی از کنفرانس لوکزامبورگ در اعتراض به حضور صهیونیست‌ها-راهبرد معاصر

خروج هیأت اردنی از کنفرانس لوکزامبورگ در اعتراض به حضور صهیونیست‌ها

یک هیأت پارلمانی اردن که در کنفرانس سازمان امنیت و همکاری اروپا در لوکزامبورگ شرکت کرده بود به دلیل حضور هیأتی از رژیم صهیونیستی، این کنفرانس را ترک کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۱۴ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 05
کد خبر: ۱۵۴۰۲

به گزارش راهبرد معاصر ، هیأت پارلمانی اردن به ریاست «ابراهیم القرعان» در کنفرانس سازمان امنیت و همکاری اروپا «OSCE» شرکت کرده بود که در اعتراض به حضور هیأت رژیم صهیونیستی در کنار خود، سالن کنفرانس را ترک کرد.

«خالد ابو حسان» یکی از نمایندگان پارلمان اردن که در این کنفرانس شرکت کرده بود در این باره توضیح داد که هیأت اردنی وقتی متوجه شد جایگاه آنها در کنار هیأت اسرائیلی است از کمیته سازماندهی کنفرانس درخواست کرد که جای هیأت اسرائیلی را تغییر دهد اما به دلیل مخالفت آن‌ها، هیأت اردنی مجبور به ترک سالن کنفرانس شد.

 

طبق گزارش وبگاه اردنی «عمون»، ابوحسان افزود: «هیأت اردنی با تعجب متوجه شد که صندلی اختصاصی برای این هیأت بسیار به صندلی هیأت اسرائیلی نزدیک است و تلاش‌های ما برای متقاعد کردن سازماندهندگان کنفرانس جهت تغییر مکان هیأت اردنی نیز بی‌نتیجه بود».

وی تصریح کرد که «با توجه اصول اخلاقی و دینی که نشستن در کنار رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی را جایز نمی‌داند، مجبور به ترک سالن کنفرانس شدیم».

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار