ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

دومین جلسه دادگاه «میلاد حاتمی» متهم به افساد فی‌الارض برگزار شد

دومین جلسه دادگاه «میلاد حاتمی» متهم به افساد فی‌الارض برگزار شد دومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۱۹ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 12
کد خبر: ۱۵۴۲۵۸

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، صبح امروز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۱ دومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» و محمد رضا زاهدی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور و ۱۹ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.

 

در این جلسه بهروز حسنی اعتماد، نماینده دادستان ادامه کیفر خواست متهمان را قرائت کرد.

 

پس از پایان قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان، قاضی صلواتی اعلام کرد، از روز شنبه جلسات دادگاه ادامه خواهد یافت و متهمان و وکلای آن‌ها به دفاع از خود خواهند پرداخت.

 

میلاد حاتمی فرزند محسن متهم به افساد فی‌الارض از طریق اشاعه فساد به صورت گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد است.

 

«میلاد حاتمی» که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود، پس از صدور اعلان قرمز اینترپل، در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و در کشور ترکیه شناسایی، بازداشت و به کشور مسترد شد.

 

متهم با راه اندازی سایت‌های قمار و شرط بندی و با بدست آوردن اموالی از این طریق، در صفحات مجازی تبلیغات سبک زندگی اشرافی و تجملاتی را می‌کرد و مخاطبان خود را برای بدست آوردن چنین امکاناتی به انجام قمار و شرط بندی، تشویق می‌ کرد.

 

عمده سایت‌های قمار و شرط بندی که توسط شبکه‌ای که میلاد حاتمی هم عضوی از آن بوده تبلیغ می‌شوند، در واقع الگوریتم‌های کلاهبرداری هستند و از افراد شرکت کننده در آنها توسط روش‌های پیچیده کلاهبرداری مالی می‌شود./ فارس

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار