انهدام یک باند خرابکاری/ ۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان بازداشت شدند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

انهدام یک باند خرابکاری/ ۸۸۰ نفر از اغتشاشگران در گیلان بازداشت شدند

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از انهدام یک باند بزرگ خرابکاری در گیلان و دستگیری ۸۸۰ نفر از عوامل اغتشاش و تخریب اموال عمومی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 17
کد خبر: ۱۵۴۹۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ حسین حسن‌پور از شناسایی و دستگیری 880 نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان را داشتند نیز دستگیر شدند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه از تحویل تعدادی از این افراد با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و افزود: تعدادی از این افراد فریب خورده که فاقد سابقه بودند پس از تحقیقات تکمیلی پلیس با اخذ تعهد آزاد شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آمادگی کامل مجموعه انتظامی برای برخورد با اغتشاشگران گفت: خانواده‎ها باید بیشتر از هر زمانی مراقب فرزندان خود باشند تا از طریق کانال‎ها و صفحات مجازی معاند خارج از کشور مورد فریب قرار نگیرند.

وی از شناسایی یک باند تولید مواد اشتعال زا که قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی در استان گیلان را داشتند نیز خبر داد و گفت: از این گروه تعدادی کوکتل مولوتوف و سلاح سرد کشف شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار