شلیک چهار موشک زلزال یک به مواضع ائتلاف سعودی در جنوب یمن-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شلیک چهار موشک زلزال یک به مواضع ائتلاف سعودی در جنوب یمن

ارتش یمن اعلام کرد که چهار موشک بالستیک از نوع زلزال یک را به مواضع نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی در تعز شلیک کرده‌ است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۱ - ۱۵ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 06
کد خبر: ۱۵۵۲۹

به گزارش راهبرد معاصر ، ارتش یمن شامگاه شنبه (۱۶ تیر) از شلیک چهار فروند موشک از زلزال یک به مواضع نیروهای متجاوز به این کشور خبر داد.

شبکه المسیره گزارش داد که ارتش یمن با این موشک‌ها مواضع «نیروهای مزدور» ائتلاف سعودی را در منطقه «الوازعیه» تعز (جنوب) هدف قرار داده و بر اثر آن شماری از متجاوزان کشته یا زخمی شده‌اند.

 

شهر تعز و برخی ار مناطق آن در کنترل نیروهای دولت نجات ملی یمن (صنعاء) است و تلاش‌های ائتلاف سعودی طی ماه‌های گذشته برای اشغال این شهر شکست خورده است.

ارتش یمن بامداد امروز شنبه نیز از موشک‌های بالستیک زلزال علیه مواضع متجاوزان استفاده کرد و دو فروند از این نوع موشک را به مواضع نیروهای تحت امر ائتلاف سعودی در «الجحملیه» تعز شلیک کرد و پس از آن، این مناطق را زیر آتش توپخانه‌ای خود قرار داد.

یمن از ابتدای سال ۹۴ آماج حملات هوایی و زمینی ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان سعودی است و این ائتلاف حمایت از دولت مستعفی یمن را بهانه‌ای بر حمله به این کشور فقیر عربی قرار داده است. نتیجه این حملات چیزی جز کشتار نزدیک به ۵۰ هزار نفر یمنی که ۷۵۰۰ نفر از آن‌ها کودک بوده، برای متجاوزان نداشته است.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده