سه پیشنهاد جلسه اضطراری شورای سنجش و پذیرش دانشجو به شورای عالی انقلاب فرهنگی جزییات و ساعت طرح ترافیک از ۱۶ فروردین ۱۴۰۴ روش‌های پرداخت زکات فطره اعلام شد ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران از دقایقی قبل آغاز ثبت نام میهمانی و انتقال دانشجویان از ۱۵ فروردین صدور حکم سنگین برای ۹ متهم فساد در شورای شهر سردشت تدوین اساسنامه مدارس مجازی/ برنامه وزارت آموزش و پرورش در حوزه هوش مصنوعی ورود سامانه بارشی از شمال غرب و غرب کشور امروز و فردا چطور با ChatGPT عکس‌هایمان را به سبک انیمیشن‌های استودیو «جیبلی» درآوریم؟ ۵۰۵ جانباخته و ۱۲ هزار مجروح در ابتدای طرح نوروزی در کشور سازمان نظام پرستاری: کمبود ۱۰۰ هزار پرستار در بیمارستان‌های کشور مرکز مدیریت راه‌های کشور: تردد ۲۱.۶ میلیون خودرو در موج اول سفر‌های نوروزی برخورد قضایی با عوامل انتشار کلیپ خارج از شئون از یک کنسرت تشریح وضعیت ترافیکی جاده‌ها و محور‌های مسدود در روز جمعه ۸ فروردین هواشناسی ایران امروز ۱۴۰۴/۱/۸؛ بارندگی و وزش باد در ۱۱ استان

آموزش و پرورش:محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت : مهمترین نقطه ضعف ما درباره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بوده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۸۹

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام لطیفی گفت : تجارب دوران کرونا بسیار متفاوت بود و یکی از مهمترین این تجربه‌ها این است که مسئله فناوری و فضای مجازی را جدی بگیریم .

او ادامه داد: مهمترین موضوع در این مقطع این است که معلمان ما باور کردند که می توانند در این فضا حضور داشته باشند. محوریت در آموزش ترکیبی با معلمان است. یکی از نقاط اتکای آموزش ترکیبی آن است که به ‌معلم بتوانیم کمک کنیم.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش وزارت آموزش و پرورش گفت: در آموزش ترکیبی توجه ویژه به آموزش حضوری شده است ، ما از مزایای فضای مجازی استفاده می کنیم.کانون اصلی تربیت در مدرسه است .به هیچ‌وجه نباید مدرسه تعطیل شود.

او گفت : مهمترین نقطه ضعف ما در باره آموزش غیر حضوری و ترکیبی آماده نبودن معلمان ما بود .اگر می خواهیم رویکرد آموزش ترکیبی استمرار داشته باشد باید رویکرد و راهبرد ترکیبی آموزش را اشاعه دهیم./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
ارسال نظر