قطر و مصر حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

قطر و مصر حمله تروریستی در شاهچراغ را محکوم کردند

قطر و مصر اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز را که منجر به شهادت و مجروح شدن برخی مردم بی‌گناه شد را محکوم کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 28
کد خبر: ۱۵۶۳۸۸

به گزارش راهبرد معاصر، قطر اقدام تروریستی در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد. وزارت امور خارجه قطر روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور حمله تروریستی در شیراز را به شدت محکوم می کند.

وزارت امور خارجه قطر ضمن تسلیت به خانواده قربانیان و دولت و ملت ایران، برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

وزارت امور خارجه مصر نیز امروز با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز را که منجر به شهادت و مجروح شدن برخی غیرنظامیان بی‌گناه شد را محکوم کرد.

مصر به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کرد.

وزارت خارجه مصر در ادامه بر ضرورت اتحاد جامعه بین‌الملل برای مقابله با تروریسم در تمامی انواع آن تأکید کرد.

وزارت خارجه عمان حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز را به ملت و دولت ایران تسلیت گفت.

وزارت خارجه عمان روز پنج‌شنبه 27 اکتبر در بیانیه ای اعلام کرد: « عمان حمله شب گذشته به مزار شاهچراغ در شهر شیراز را به خانواده‌های داغدار و ملت و دولت ایران صمیمانه تسلیت می‌گوید و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل می‌کند».

غروب چهارشنبه (چهارم آبان) یک فرد مسلح حین ورود به حرم مطهر شاهچراغ به سمت زائران تیراندازی کرد. در این عملیات تروریستی 15 نفر به شهادت رسیدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله به حرم شاه‌چراغ شیراز را برعهده گرفت./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار