ترامپ مقامات ارشد دولتش را به کنفرانس صهیونیستی واشنگتن می‌فرستد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ترامپ مقامات ارشد دولتش را به کنفرانس صهیونیستی واشنگتن می‌فرستد

پنس، پامپئو و بولتون از جمله مقامات ارشد دولت آمریکا هستند که در کنفرانس اتحاد مسیحیان اوانجلیست برای رژیم صهیونیستی شرکت خواهد کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۴ - ۱۷ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 08
کد خبر: ۱۵۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر ، تعدادی از مقامات ارشد دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، در گردهمایی یک گروه لابی‌گر اوانجلیست با نام اتحاد مسیحیان برای رژیم صهیونیستی شرکت می‌کنند.

به نوشته پایگاه خبری «میدل ایست مانیتور»،«مایک پنس» معاون ترامپ، «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا، «جان بولتون» مشاور امنیتی ترامپ، «جیسون گرینبلات» نماینده ویژه ترامپ در امور خاورمیانه و «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی، سخنرانان این کنفرانس سالانه که روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در واشنگتن برگزار می‌شود، خواهند بود.

 

شماری از سناتورهای جمهوری‌خواه نیز در این کنفرانس شرکت می‌کنند. با این‌که این کنفرانس خود را فراحزبی معرفی کرده است، سخنرانی هیچ سناتور دموکراتی در آن برنامه‌ریزی نشده است.

علت این‌که ترامپ مقامات ارشد دولتش را به این گردهمایی می‌فرستد این است که اوانجلیست‌ها جزو حامیان اصلی او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ بودند و او همچنان به حمایت آن‌ها نیاز دارد.

هنگامی که ترامپ طی عملی بحث برانگیز سفارت آمریکا در فلسطین اشغالی را از «تل‌آویو» به «بیت‌المقدس» انتقال داد، بنیان‌گذار این کنفرانس از او تمجید کرد و گفت: «هیچ‌گاه رئیس‌جمهوری اسرائیل‌دوست‌تر از دونالد ترامپ وجود نداشته است».

با این‌که حدود ۸۰ درصد اوانجلیست‌ها در سال ۲۰۱۶ به ترامپ رأی دادند، او به‌دنبال کسب رأی بیشتری از این گروه است.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده