عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

عملیات جدید حشد شعبی علیه بقایای داعش

منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی در دیالی انجام دادند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 05
کد خبر: ۱۵۷۶۶۷

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از خبرگزاری عراقی واع، منابع عراقی از ادامه عملیات ها و اقدامات نیروهای حشد شعبی عراق علیه بقایای داعش در مناطق مختلف این کشور خبر می دهند که در تازه ترین اقدام، نیروهای حشد شعبی عملیاتی را در استان دیالی در شرق این کشور علیه تکفیری ها انجام دادند.

بر اساس این گزارش، طالب الموسوی، فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که حشد شعبی عملیات غافلگیرانه ای علیه عناصر گروه تروریستی داعش انجام داد.

وی اعلام کرد که این عملیات براساس داده های اطلاعاتی دقیق و رصد عناصر داعش از طریق دوربین های نظارتی انجام شد.

فرمانده ستاد عملیات حشد شعبی در دیالی اعلام کرد که عملیات مذکور در دو محور اساسی توسط نیروهای حشد شعبی و با هدف از بین بردن فرصت عناصر داعش برای سوء استفاده از شکاف امنیتی انجام شد.

لازم به ذکر است که عراق در سال ۲۰۱۷ پیروزی بر داعش را که در مدت بیش از سه سال نزدیک به یک سوم قلمرو این کشور را گرفته بود، اعلام کرد. با این وجود،‌هسته های پراکنده و پسمانده این گروه همچنان در مناطقی از عراق حضور دارند و گهگاه دست به حملات تروریستی علیه شهروندان و نیروهای امنیتی می زنند./مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار