زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس مشخص شد-راهبرد معاصر

زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس مشخص شد

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس از مصوبه امروز این کمیسیون برای ایجاد تغییر در نحوه رسیدگی و تغییر در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس خبر داد و گفت: زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس 15 آبان هر سال خواهدشد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 08
کد خبر: ۱۵۸۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت:‌در این جلسه طرح مربوط به تغییر در نحوه رسیدگی به لایحه بودجه در مجلس که برای اصلاح به کمیسیون ارجاع داده شده بود بررسی و اصلاحات لازم در آن اعمال شد.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون، احکام و جداول لایحه بودجه به صورت جداگانه در مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

سخنگوی کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس گفت: طبق مصوبه امروز کمیسیون زمان ارائه احکام لایحه بودجه به مجلس 15 آبان ماه هر سال خواهد بود و کار بررسی و تصویب احکام بودجه به مدت دو ماه انجام و نتیجه به دولت اعلام خواهد شد و پس از 10 روز دولت باید جداول را برای بررسی و تصویب به مجلس ارائه کند که زمان بررسی و تصویب جداول در مجلس نیز دو ماه به طول خواهد انجامید.

محمودی خاطرنشان کرد:‌ متن مصوبه امروز کمیسیون امروز در سیستم مجلس بارگذاری می‌شود و فردا (چهارشنبه 18 آبان)‌ در صحن مجلس مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده