‌هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

‌هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، از تشکیل پرونده قضایی برای حمله کنندگان به جمعی از مدافعان امنیت در مشهد خبر داد و گفت: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 18
کد خبر: ۱۵۹۶۶۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به ناامیدی دشمن از همراهی مردم با اغتشاشگران و عصبانیت آنها گفت: در ادامه رفتارهای خشن و ضد انسانی عده‌ای فریب خورده، در تاریخ 26 آبان ماه هنگامیکه عده‌ای اغتشاشگر با زور و تهدید به دنبال به تعطیلی کشاندن کسب و کارها در یکی از خیابان‌های شهر مقدس مشهد بودند با مقاومت کسبه مواجهه می‌شوند.

 

وی در تشریح اقدام مسلحانه صورت گرفته از سوی یکی از اغتشاشگران گفت: یک نفر از آشوبگران با سلاح سرد به تعدادی از جوانان مدافع امنیت که برای یاری رساندن به مردم در صحنه حضور پیدا کرده بودند، حمله کرد که این اقدام منجر به شهادت 2 مدافع امنیت و زخمی شدن 4 نفر دیگر شد.

 

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: به محض وصول گزارش این رویداد با دستور قضایی بازپرس ویژه در صحنه حاضر و پرونده‌ای در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تشکیل و اقدامات لازم برای شناسایی عوامل این اقدام آغاز شده است.

 

غلامعلی صادقی افزود: به مردم بزرگوار اطمینان می‌دهیم تمام تلاش خود را برای انجام وظایف قانونی و مجازات مرتکبان بکار خواهیم بست.

 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده