اعتراض تند وزیر صمت به قطع کامل برق صنایع بزرگ در ۱۵ روز آینده بیانیه اسنپ پی در پی صدور رای شورای رقابت؛ از حق قانونی تجدیدنظرخواهی استفاده می‌کنیم سهمیه بنزین در کارت‌های بانکی؛ اجرای طرح نهایی از مرداد ۱۴۰۴ صدور مجوز افتتاح اولین شعبه بانک روسی در ایران هشدار آبفا درباره تداوم خشکسالی در تهران / کاهش ۴۵ درصدی بارندگی و افت منابع آبی سد ماملو واردات خودرو و تلفن همراه مشمول دریافت ضمانت‌نامه بانکی در گمرک شد روز‌های پنجشنبه شعب کشیک بانک‌ها دایر است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز ۱۴۰۴/۰۲/۲۳ پرداخت دیه ۵۹ جان باخته حادثه بندر رجایی جاده چالوس تا پایان اردیبهشت مسدود است تعرفه بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ درآمد ماهانه ۱۵ میلیون تومانی خانواده‌های محروم در طرح توانمندسازی محرومان تمدید معافیت واردات طلا، نقره و پلاتین خام از مالیات تا آذر ۱۴۰۴ وزیر کار: مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی با ۳۰ درصد افزایش واریز می‌شود گوشت گرم از فهرست کالا‌های اساسی خارج شد

ایدرو گواهینامه ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ دریافت کرد

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، در ممیزی نهایی موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۱ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 November 26
کد خبر: ۱۶۰۹۱۶

به گزارش راهبرد معاصر، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، این سازمان با هدف بهبود مستمر کیفیت فرآیند و فعالیت‌های خود با استقرار و پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد بین‌المللیISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ مورد ارزیابی قرار گرفت و توانست گواهینامه‌ مربوطه را از مؤسسه SGS دریافت کند.

در مراسم اعطای گواهینامه ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ «محمدحسین صابر» عضو هیات‌عامل ایدرو با اشاره به نقش توسعه‌ای سازمان، گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان‌های توسعه‌ای، پیشرو بودن است و برای پیشرو بودن به اقدام اساسی در حوزه عارضه‌یابی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها و داشتن شجاعت و شهامت برای نوآوری و تصمیم‌گیری سریع نیاز است که در نهایت منجر به رضایت مشتری می‌شود.

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ چگونگی مدیریت بر سازمان برای تأمین نیازمندی‌ها و انتظارات مشتری و الزامات قانونی را در برمی‌گیرد و مستقل از اندازه سازمان و نوع محصول یا خدمت برای همه بنگاه‌ها و مؤسسات انتفاعی و غیرانتفاعی کاربرد دارد.

این استاندارد الزاماتی برای طرح‌ریزی و اجرای سیستم مدیریت کیفیت سازمان را بیان می‌کند که با تمرکز بر همه فرایندها و فعالیت‌های مؤثر در کسب و کار، حداقل شرایط و تمهیدات لازم برای موفقیت و تعالی سازمان فراهم می‌شود./ ایرنا

ارسال نظر