رژه صدها رزمنده مقاومت فلسطین در جنین-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

رژه صدها رزمنده مقاومت فلسطین در جنین

شاخه‌های نظامی و گروه‌های مقاومت حاضر در اردوگاه جنین شب گذشته با برگزاری رژه نظامی بر تداوم مقاومت علیه اشغالگران تاکید کردند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 04
کد خبر: ۱۶۲۱۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، رژه این نیرو‌ها با مشارکت بیش از ۳۰۰ فرد مسلح و با در دست داشتن تصاویری از شهداء، در خیابان‌های جنین، برگزار شد. حاضران در این همایش، شعار‌هایی در گرفتن انتقام از خون شهدا سر دادند.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی المنار، در این همایش، جنبش‌های فتح، جهاد اسلامی و گروه‌های ملی دیگر، در پیام‌هایی ضمن تمجید از شهدا و خانواد‌های شهدا، بر وفاداری به جانفشانی‌های قهرمانان مقاومت تاکید کردند.

 

سخنرانان این همایش مقاومت را انتخاب مردم فلسطین در برابر دشمن اشغالگر و شهرک نشینان خواندند و وحدت و همدلی گروه‌های مقاومت در جنین را مایه مباهات دانستند./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده