آیت‌الله جنتی: جامعه دانشجویی، دشمنان را از عداوت خود پشیمان سازند-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

آیت‌الله جنتی: جامعه دانشجویی، دشمنان را از عداوت خود پشیمان سازند

دبیر شورای نگهبان گفت: جامعه دانشجویی باید با تداوم حضور مومنانه در صحنه و حفظ روحیات انقلابی، آرمان‌خواهی را در فضای فکری جامعه حاکم کنند و دشمنان این مردم شریف را از عداوت خود پشیمان سازند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 07
کد خبر: ۱۶۲۷۵۰

به گزاذش راهبرد معاصر، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱) در جلسه این شورا با گرامیداشت روز دانشجو گفت: به روح پاک شهدای دانشجو درود می‌فرستیم؛ روز ۱۶ آذر همواره یادآور بصیرت، حریت، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی جریان دانشجویی بوده است.

 

وی افزود: جایگاه مهم دانشگاهیان نزد مردم و نقش مهمی که دانشجویان در پیشرفت کشور ایفا کرده، باعث نگرانی دشمنان شده و آنها را واداشته تا برای تغییر اولویت‌های جریان دانشجویی و انحراف دانشگاه و دانشجو از مسیر خدمت به جامعه، برنامه‌ریزی کنند.

 

آیت‌الله جنتی با بیان اینکه دانشجویان ما باید قدر خود را بدانند و نگذارند بدخواهان مردم ایران به جامعه دانشگاهی چشم طمع بدوزند، خاطرنشان کرد: بررسی تاریخ معاصر نشان می‌دهد دانشجویان هر زمان نیاز بوده در کنار مردم قرار گرفته‌اند.

 

وی ادامه داد: صحنه‌هایی مانند مبارزه با حکومت طاغوت و دفاع مقدس هشت ساله تا حضور موفق در جنگ با بانیان تحریم‌های ظالمانه و همه جانبه با جهاد علمی، جهاد خودکفایی، جهاد سازندگی همگی نشان می‌دهد که دانشجویان در کنار مردم بوده‌اند البته در سال‌های اخیر نیز حضور پرتلاش دانشجویان در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم را شاهد بوده‌ایم.

 

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: جامعه دانشجویی باید با تداوم حضور مومنانه در صحنه و حفظ روحیات انقلابی، آرمان خواهی را در فضای فکری جامعه حاکم کنند و با تقویت ایمان و حفظ روحیه جهادی، پرچم پر افتخار ایران اسلامی را بر قله‌های علم دنیا برافرازند و دشمنان این مردم شریف را از عداوت خود پشیمان سازند. این راه درخشانی است که شهدای دانشجو پیشگام آن بوده‌اند و نسل جوان دانشجویی نیز در این راه خواهد درخشید./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار