کشف ۲۵ کیلو روانگردان در تهران-راهبرد معاصر

کشف ۲۵ کیلو روانگردان در تهران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با تلاش ماموران 25 کیلو مواد مخدر روانگردان در تهران کشف و دراین رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 11
کد خبر: ۱۶۳۲۸۵

به گزارش راهبرد معاصر، سرهنگ ضرغام آذین با اعلام این خبر گفت: ماموران پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در شمال و شمال شرق تهران مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 

این مقام انتظامی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته و اطمینان از صحت موضوع با اقدامات اطلاعاتی انجام شده پلیس مخفیگاه متهم در محله نارمک تهران شناسایی شد.
 
وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران پایگاه دوم این پلیس ضمن کنترل تردد متهم به مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی های بیشتر از این مکان 25 کیلوگرم انواع مواد مخدر روانگردان کشف کردند.
 
سرهنگ آذین با اشاره به اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد اظهار داشت: متهم این پرونده پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار