میرزاده: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شد-راهبرد معاصر

میرزاده: تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی منتفی شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ با انصراف نماینده متقاضی تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی پرونده این موضوع بسته شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۳۳

به گزارش راهبرد معاصر ، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی  درباره جزئیات عصر امروز این کمیسیون گفت: در بخش اول جلسه امروز که با موضوع نحوه پذیرش دانشجو بود وزرای علوم، بهداشت، رئیس دانشگاه آزاد، رئیس سازمان سنجش و برخی معاونین آنها حضور داشتند.

 

وی افزود: در این نشست در مورد مشکلاتی که برای پذیرش دانشجویان دانشگاه آزاد پیش آمده بود به دنبال عدم تکرار آن هستیم چرا که این اتفاق باعث بروز مشکلات در خانواده‌ها شده و اعتراضاتی به وجد آورد و قرار شد در مدت دو هفته نمایندگان وزرای علوم، بهداشت، سازمان سنجش و دانشگاه آزاد در نشستی با یکدیگر و اتخاذ توافق با یکدیگر به دنبال عدم تکرار اتفاق سال گذشته باشند و در نهایت هم نظر نهایی از سوی شورای سنجش و پذیرش دانشجو گرفته شود و تصمیم نهایی گرفته شده مورد اجرا از سوی همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و دانشگاه‌ها قرار گیرد.

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد:‌ دانشجویانی که موردپذیرش قرار گرفته‌اند پایه‌های تحصیلی آنها دچار برخی تفاوت‌ها بود و قرار بر این شد که سازمان سنجش وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد طرحی را در اختیار کمیسیون بهداشت و درمان قرار دهند تا برای ارتقاء این سطح اقدامات مقتضی انجام دهد.

 

میرزاده گفت:‌ در بخش دوم جلسه عصر امروز بحث تقاضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مطرح بود که با انصراف نماینده متقاضی این کار عملا پرونده این موضوع بسته شد.

وی افزود:‌بحث‌هایی در خصوص ساختمان‌های مدارس شاهد داشتیم که نمایندگانی از بنیاد شهید و وزارت آموزش و پرورش در این جلسه حاضر بوده و قرار شد تا با تشریک مساعی با یکدیگر و کمیسیون آموزش مجلس این موضوع هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار