پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از کنترل بلیت مسافران مترو را بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر ، اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن اعلام نرخ بلیت مترو در سال 98 از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن بلیت مسافران مترو به صورت رندومی کنترل می‌شود.

 

وی در توضیح اجرای این امر اعلام کرد که کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم برای طولانی ترین سفر یعنی 2 ساعت پس از ثبت ورود به ایستگاه است بنابراین بلیت مسافران درطول سفر کنترل می‌شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان سفر بیش از دو ساعت، مسافر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت یا پرداخت از طریق کارت بلیت اقدام کند.

 

با گذشت چند ماه از طرح این موضوع خبری از هدف و روند اجرای آن نشد اما فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراین باره اظهار کرد: این اقدام برای حذف افرادی که تنها هدفشان از حضور در مترو سفر نیست اجرا شده است تا با حذف افراد اضافه محیط آرام تری را برای مسافران ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به صورت رندم در بین مسافران اجرا می‌شود.

منبع : فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار