اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد جزئیات انسداد مسیر‌های تونل توحید برای امشب دادستان تهران: شرکت‌های هواپیمایی مسئول تخلف در زمینه قیمت بلیت هستند هشدار سطح نارنجی برای سه استان شرقی کشور/ آماده باش کامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی باستان‌شناسان به «قدیمی‌ترین سکونت‌گاه انسان در ایران» بازگشتند مهلت ۱۵ روزه دادستانی برای ساماندهی کالا‌های خطرناک دستگیری ۱۰ نفر از عاملان نزاع مسلحانه تربت‌حیدریه بازداشت جیب‌بر‌های زن پاکستانی توسط پلیس ایران/ زوار مراقب جیب‌بر‌ها باشند تخلف دو شرکت بزرگ توزیع برنج محرز شد شهادت محیط‌بان پارک ملی گلستان در درگیری با شکارچیان غیرمجاز انتشار تصویر جاسوس موساد که امروز اعدام شد/ روزبه وادی که بود؟ ماجرای مشکل حقوقی املاک آموزش و پرورش چیست؟ گرمازدگی باعث آسیب به اندام‌های حیاتی می‌شود محرومیت ۵۰ درصد موالید کشور از شیر مادر کشف ۳ ریزپرنده و کلت جنگی از سوداگر مرگ در پیشوا

هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از کنترل بلیت مسافران مترو را بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر ، اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن اعلام نرخ بلیت مترو در سال 98 از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن بلیت مسافران مترو به صورت رندومی کنترل می‌شود.

 

وی در توضیح اجرای این امر اعلام کرد که کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم برای طولانی ترین سفر یعنی 2 ساعت پس از ثبت ورود به ایستگاه است بنابراین بلیت مسافران درطول سفر کنترل می‌شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان سفر بیش از دو ساعت، مسافر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت یا پرداخت از طریق کارت بلیت اقدام کند.

 

با گذشت چند ماه از طرح این موضوع خبری از هدف و روند اجرای آن نشد اما فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراین باره اظهار کرد: این اقدام برای حذف افرادی که تنها هدفشان از حضور در مترو سفر نیست اجرا شده است تا با حذف افراد اضافه محیط آرام تری را برای مسافران ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به صورت رندم در بین مسافران اجرا می‌شود.

منبع : فارس

ارسال نظر