پیش‌بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس با توافق ایران و آمریکا/ سطح تغییر قیمت‌ها چقدر خواهد بود؟ قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد

قبض گاز ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار خانوار رایگان است+ جزئیات

قبض گاز ۱ میلیون و ۲۶۰ هزار خانوار رایگان است+ جزئیات مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در مجموع حدود یک میلیون و ۲۶۰ هزار مشترکِ تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی مشمول بند (ک) تبصره ۱۵ بودجه سال ۱۴۰۱ قرار می گیرند و بر این اساس قبض گازشان رایگان است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 16
کد خبر: ۱۶۳۹۹۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: بر اساس بند (ک) تبصره 15 بودجه سال 1401، گاز مشترکان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی رایگان است. منابع لازم برای این امر و تحقق این بند قانونی از طریق افزایش تعرفه گاز مشترکان پرمصرف تأمین می‌شود.

 

مجید چگنی در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: حدود 935 هزار مشترک کمیته امداد از این بند قانونی استفاده می‌کنند، همچنین مددجویان سازمان بهزیستی نیز 324 هزار مشترک هستند که در مجموع حدود یک میلیون و 260 هزار مشترک تحت پوشش این بند قانونی، گازشان رایگان است.

 

وی تأکید کرد: از کمیته امداد و سازمان بهزیستی درخواست کردیم مشترکان جامانده را به لیست‌شان اضافه کنند و اگر افرادی تحت پوشش این دو نهاد مهم هستند و هنوز از قبض رایگان استفاده نمی‌کنند، معرفی شده تا به لیست اضافه شده و تحت پوشش قرار بگیرند.

 

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه با پایداری هوای سرد در کشور، افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری به حدود 600 میلیون مترمکعب در روز رسیده است، افزود: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم که با مصرف بهینه، این مقدار را کاهش دهند.

 

چگنی تأکید کرد: در 24 ساعت گذشته، استان تهران بالاترین مصرف گاز را داشته و استان‌های خراسان رضوی، اصفهان و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. امیدواریم مردم کمک کنند که این مقدار کاهش یابد تا در گازرسانی به سایر بخش‌ها از جمله صنعت، با محدودیت مواجه نشویم./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار