سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

آخرین اخبار رتبه بندی معلمان/ طراحی کارنامه برای فرهنگیان + فرایند تولید نمره

بازخوردها در قالب کارنامه به صورت سامانه‌ای در اختیار معلمان قرار می‌گیرد
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۲ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 23
کد خبر: ۱۶۵۰۶۷

به گزارش راهبرد معاصر بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان محسن زارعی درباره صدور کارنامه برای معلمان گفت: بعد از فرایند ارزیابی معلمان که ارزیابان حرفه‌ای کار خود را از طریق سامانه انجام دادند، متناسب با هر شایستگی و در مجموع نمره‌ای برای معلم تولید می‌شود.
 وی افزود: این نمره به هیئت‌های ممیزه گزارش می‌شود و آنها به استناد نمره تولید شده و سایر بررسی‌هایی که انجام می‌دهند، رتبه معلمان را تعیین می‌کنند.
 رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش بیان کرد: هدف اصلی رتبه بندی، توسعه حرفه‌ای معلمان است. این سبک از ارزیابی‌ها به شکل استاندارد و علمی در هر بخشی برگزار می‌شود و بازخوردی را به فرد ارائه می‌دهد تا مشخص شود وضعیت او در هر یک از شایستگی‌ها چگونه است.
زارعی ادامه داد: برای هر شایستگی، نقاط قوت، قابل قبول یا نیازمند بهبود تعیین می‌شود و این بازخوردها در قالب کارنامه به صورت سامانه‌ای در اختیار معلمان قرار می‌گیرد تا بدانند برای هر شایستگی چه وضعیتی دارند و توصیه‌های لازم برای توسعه و بهبود وضعیت به آنها ارائه می‌شود.

 رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش ادامه داد: درباره نقاط قوت معلمان، راهکارهایی توصیه می‌شود که چگونه آن را حفظ و تقویت کنند، همچنین در شاخص‌هایی که قابل قبول هستند، وضعیت خود را ارتقا دهند تا به نقطه قوت تبدیل شود و در شاخص‌های نیازمند بهبود، توصیه‌هایی ارائه خواهد شد تا خود را ارتقا دهند.
وی بیان کرد: هم‌اکنون در حال طراحی این کارنامه هستیم و بعد از انجام این فرایندها، بازخورد را در اختیار معلمان قرار خواهیم داد.
زارعی در پاسخ به این پرسش که آیا این کارنامه تاثیری در کسب رتبه یا وضعیت کاری آنها خواهد داشت؟ گفت: خیر! این کارنامه صرفا بازخورد فردی به همکاران است./کانال پیگیری مطالبات فرهنگیان

مطالب مرتبط
ارسال نظر